דראפיץ' זעם על השחקנים: אולי כל אחד עסוק בחוזה שלו

סלובודן דראפיץ', שי ברדה
סלובודן דראפיץ', שי ברדה | דני מרון

מאמן מכבי נתניה לאחר ה-5:0 לבני יהודה: "שביום שני כל אחד ידאג לתחת שלו". ערן לוי: "מקווה שהכל יסתדר ושאשאר, אם לא אז נתניה היא בית אמיתי בשבילי". וגם: הפרידה מברק בדש שפרש

(גודל טקסט)

לא כך ציפו במכבי נתניה לסיים את אחת העונות הטובות שלהם בעשור האחרון לעיני הקהל הביתי. הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה, ספגה אמש את התבוסה הכואבת שלה העונה, 5:0 מול בני יהודה.

מי שלא אהב את היכולת של השחקנים היה המאמן סלובודאן דראפיץ' שבמחצית, נכנס לחדר ההלבשה, זעם על שחקניו והשתולל: "אתם לא אגרסיביים בכלל, אתם בכלל לא פה במשחק" אמר להם. "סלובו חכם. הוא יודע מתי צריך ללטף ומתי צריך לצעוק. האמת שאיך שנראינו, זה היה במקום".

מאוחר יותר, הגיע דראפיץ' לעמדת הראיונות ולא חסך בביקורת: "לא ציפינו להיראות כך. אפשר לחלק את הפלייאוף העליון לשני חלקים: עד המשחק הזה ואחרי המשחק הזה. הייתה לנו מטרה לקבוע את האלופה ולא להיות תפאורה מצחיקה, אבל הפעם נראינו מצחיקים. נכון שהפסדנו 5:1 לבאר שבע אבל נראינו כמו קבוצה ומול בני יהודה לא. למה זה קרה?  סוף עונה, כל אחד עסוק בעצמו ובחוזה שלו. לפעמים אתה בא שחצן וחושב שאתה יכול לשחק איך שאתה רוצה ולנצח את המשחק. יש לנו משחק ביום שני (מול באר שבע) כך שכל אחד ידאג לתחת שלו".

לשחקנים היה הסבר אחר: "כל חוליית ההגנה שלנו הייתה מאולתרת. היה לנו מרכז הגנה שלא חשבנו שנשחק איתו. צריך להגיד את האמת, יכלנו גם לקבל יותר מחמישה שערים, אבל מצד שני גם ברצלונה הגדולה קיבלה חמישה שערים. זה לא ישנה את העונה הגדולה שעשינו. הלוואי לעשות כל פעם עונה כזאת ולקבל חמישייה בסופה", אמר גורם במועדון.


דראפיץ' השתולל בחדר ההלבשה: "אתם בכלל לא במשחק" (ערן לוף)

 

ברק בדש ערך אמש את הופעת הפרידה לעיני הקהל הביתי, וזכה לסטנדינג אוביישן מרשים מהקהל, כשגם סרט הקפטן הוענק לו כשנכנס ע"י הקפטן ערן לוי. בדש, הוא רק חלק משילוב שחקנים מזוהים. ישראל זביטי מונה לסקאוט ובחודשים האחרונים הוצע לאמייה טגה תפקיד במחלקות הנוער.

מדובר באחד החלוצים הכי טובים שהיו לנו פה" פירגן דראפיץ' לבדש, "הוא לקח תארים בכל מקום בו היה. עם רעענה עלה לפלייאוף עליון, איתנו עלה לליגת העל. יש בו נגיעה של אלוהים שוזאת היתה זכות גדולה לאמן אותו. אתם לא יודעים איך הוא מתנהג גם שהוא לא משחק. הרבה צעירים צריכים לקחת ממנו דוגמה לא רק במגרש. אני מאוד שמח שהוא נשאר במועדון".

 
 

ויקי כחלון, נטש את המשחק במהלך המחצית השנייה בגלל כאבים בברכו לא יהיה כשיר למשחק מול באר שבע בטרנר ולמעשה גמר את העונה. גם ערן לוי, שהבהיר שיעזוב אם לא יוצע לו חוזה ליותר מעונה אחת, סיים אתהעונה לאחר שייעדר בשל צבירת כרטיסים צהובים.


 

עוד עונה נגמרה לה את המשחק האחרון לא אשחק בגלל צהובים, כמו בכל עונה ב5 שנים האחרונות יש עליות יש ירידות אבל עונה מושלמת זו המילה לקבוצה מדהימה!,גאה לייצג ולהיות בנבחרת ישראל, רוצה להודות לקבוצה שהיא משפחה אחת גדולה כל אחד ואחד בשבילי, לקהל מספר 1 שבלעדיו כלום לא היה קורה, ועם כל זאת גם שאני חתום לעונה הבאה מקווה באמת הכל יסתדר בעזרת השם כמו שביקשתי שזה להישאר בנתניה עד הסוף מייחל שזה יקרה ואם לא בשבילי נתניה היא בית חם ובית אמיתי! תודה למשפחה שלי שהגיעה ותמכה לאורך כל הדרך, וכמובן תודה רבה לה' על הכל!. #איןעודמלבדו

A post shared by ערן לוי (@eranlevi99) on

 

"עונה מושלמת זו המילה לקבוצה מדהימה. גאה לייצג ולהיות בנבחרת ישראל", סיכם לוי בחשבון האינסטגרם שלו, "רוצה להודות לקבוצה שהיא משפחה אחת גדולה כל אחד ואחד בשבילי. לקהל מספר 1 שבלעדיו כלום לא היה קורה, ועם כל זאת גם שאני חתום לעונה הבאה, אני מקווה שבאמת הכל יסתדר בע"ה כמו שביקשתי, שזה להישאר בנתניה עד הסוף. מייחל שזה יקרה ואם לא, בשבילי נתניה תמיד תהיה בית חם ואמיתי".

 
 

מי שזכה למחמאות למרות ה-5:0 היה השוער השני גולן אלקסלסי. "צריך להגיד תודה, כי אם לא גולן, היו מובקעים לחובתנו עוד ארבעה שערים", אמרו בקבוצה. בינתיים, נראה כי אלקסלסי לא יסכים להישאר כשוער שני גם בעונה הבאה. אלחסן קייטה, שלא ימשיך בעונה הבאה הספיק להיפרד מחבריו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי