"הוגשה למאור בוזגלו הצעה מכובדת, אנחנו רוצים אותו"

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | מאור אלקסלסי

במכבי חיפה הגיבו להודעתו של הקשר ואישרו שהציעו לו חוזה דומה לזה שהיה לו בעונה שעברה. עוואד יבקש הבהרות בנוגע למעמדו. וגם: נדחתה תביעת מכבי פתח תקווה בנושא אליסון דוס סנטוס

(גודל טקסט)

אחת השאלות המסקרנות במיוחד בימים אלו את אוהדי מכבי חיפה הוא עתידו של הכוכב מאור בוזגלו. האחרון כזכור נפצע במהלך העונה שעברה ברצועה הצולבת בפעם השנייה ונמצא בשלבי השיקום, כשהוא צפוי לחזור לאימונים בחודש ספטמבר.

כידוע, השחקן הגיב אתמול (רביעי) לראשונה על עתידו בפוסט שפרסם ובו כתב: "כמה שלא אנסה, עדיין אהיה נתון לחסדי התקשורת שתוציא את השחקן ככפוי טובה או ככזה שלא מעריך. אנשים שאין להם בעיה לרמוס כל מה שבדרך בלי לחשוב לרגע שיש לי גם משפחה, אישה וילדים. בוזגלו מת? קל להגיד, אבל קשה להכיל. אני אסיר תודה למכבי חיפה ולנשיא יענקל'ה שחר ועכשיו אנחנו בצומת. אם המועדון ירצה אותי והכל ילך חלק – אני כאן, אבל אתם יודעים מה זה כדורגל. אני מבין שכולם מדברים ומחפשים כותרות ואקשן ובייחוד עכשיו, כשעונת המלפפונים החלה וכולם רצים לחפש עוד שורה. אני לא נשבר ולא מתלונן, אני מחויב והשנה הזו היא מבחן ענק עבורי. לא תכננתי להיפצע, אבל זה רק יוציא אותי חזק יותר , בוגר יותר, חד יותר".

הבוקר מגיעה התגובה של מכבי חיפה שכבר הגישה הצעה לשחקן וממתינה לתשובתו. במכבי חיפה אמרו הבוקר: "אנחנו מאוד רוצים ואוהבים את מאור. הצענו לו הצעה מכובדת מאוד ומקווים שיסכים להמשיך איתנו". על פי גורמים המעורבים בעסקה נראה כי שחר הציע לשחקן חוזה דומה לעונה שעברה עם התניה בכמות המשחקים שישחק השחקן וזאת בתקווה שיחזור כשיר לחלוטין מהפציעה שלו.

עוד במכבי חיפה, היום נדחתה תביעתה של מכבי פתח תקווה על סך 2.7 מיליון שקלים נגד מכבי חיפה בנוגע לבלם, שלטענת המלאבסים עבר לכרמל חרף סיכום מוקדם עמם על המשך ההתקשרות. הבורר מטעם ההתאחדות לכדורגל, צבי רויזן, דחה על הסף את טענות מכבי פתח תקווה בעניין נזקים שכביכול נ גמרו לה בשל מעברו למכבי חיפה. נקבע אף כי על מכבי פ"ת לשלם את הוצאות המשפט.


התביעה נדחתה על הסף, מכבי חיפה אף תפוצה על הוצאות המשפט (דני מרון)

"אנו מברכים על דחיית התביעה. מדובר בתביעה שמנוגדת לכל כללי היסוד של תקנוני ההתאחדות וכל החלטה אחרת הייתה שגויה", נמסר ממכבי חיפה. יש לציין כי במכבי פתח תקווה טוענים שהתביעה נדחתה ברובה, אך הבלם בכל זאת ייאלץ לשלם לקבוצה 65,000 שקלים בגין החזר של שכירות דירה נוספת פלוס הוצאות, בעוד בסביבת השחקן טענו שגם פ"ת תצטרך לשלם לו 65,000 בגין משכורת שלא שולמה לו בנוסף להוצאות משפט ומע"מ, כך שלמעשה הסכום מתקזז.

בנוסף, במועדון ממשיכים לשוחח עם שאר השחקנים לקראת העונה הבאה ואחד השמות הוא החלוץ הצעיר מוחמד עוואד. האחרון אומנם נמצא בתוכניות של הצוות המקצועי לעונה הבאה, אבל יבקש הבהרות לגבי מעמדו. ניתן להניח כי הוא לא צפוי לקבל הזדמנויות רבות ועל כן יבקש לצאת ולזכות בדקות מרובות בקבוצה אחרת, כאשר בני סכנין הביעה בו עניין.



בתוכניות, אבל השאלה לכמה קרדיט יזכה. עוואד (ערן לוף)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי