רק רשת: בבאר שבע משחזרים את שיר האליפות, צפו בביצוע

ברק בכר
ברק בכר | אתר רשמי

ב-1975 חובר "הפועל באר שבע" לכבוד הזכייה הראשונה בתואר, בכר והשחקנים התכנסו לתת את הגרסה שלהם. וגם: הסיפור המופלא בכיכובו של יונס מלדה, ישראל נותרה במקום ה-98 בעולם ואוהדי ליברפול מכינים את השלטים

(גודל טקסט)
20:00: מבחן הווינריות של יונס מלדה
קבוצת הנוער של מכבי נתניה שיחקה היום נגד בני יהודה במשחק האחרון של העונה, כשהיא חייבת ניצחון על מנת לסיים במקום השני. אופק בלולו ואביאל אסרס כבשו, אבל הכתומים השוו אחרי השער הראשון ובדקה ה-85 השוו פעם נוספת. ואז הגיע יונס מלדה. הכוכב הצעיר שכבר הראה את כשרונו בקבוצת הבוגרים נבחן היום בבגרות בתנ"ך, ומיד בסיומה נלקח ישירות למשחק. הוא הגיע לקראת הסיום, נכנס בדקה ה-88 ובתוספת הזמן כבש את שער הניצחון לזכות מכבי נתניה. בהוליווד לא היו כותבים את זה טוב יותר.


15:05: אוהדי ליברפול כבר מתכוננים לקייב
האתר ליברפול אקו מארגן תחרות בין אוהדי המייטירדס שכותרתה השלט הכי מוצלח שיונף בשבת הבאה באיצטדיון בקייב במשחק גמר ליגת האלופות נגד ריאל מדריד. הנה טעימה.


We love this banner that will be taken to Kiev by one creative Kopite

Send us your best #LFC banners ahead of the Champions League final pic.twitter.com/RT1Dxirs1Y

— Liverpool FC News (@LivEchoLFC) May 17, 2018
 

13:53: הפועל באר שבע משחזרת את שיר האליפות
שחקני הפועל באר שבע והצוות המקצועי התכנסו היום כדי לבצע שיחזור לשיר האליפות "הפועל באר שבע"(מילים: יגאל פלג, לחן: יוסי מוסטקי) שנכתב ב-1975 לרגל הזכייה הראשונה של המועדון מהנגב באליפות המדינה.
 


בכר והחברים שרים (אתר רשמי)


13:19: המדים החדשים של אינטר
עוד לא ברור באיזה מסגרת תשחק אינטר בעונה הבאה, ליגת האלופות או הליגה האירופית, אבל לפחות המדים של עונת 2018/19 כבר מוכנים.


Inter Milan's new home kit for the 2018/19 season ( @Inter) pic.twitter.com/3ArW65Qs1y

— B/R Football (@brfootball) May 16, 2018


12:35: דאע"ש ממשיכה לאיים על מסי ורונאלדו
ארגון הטרור הסוני דאע"ש מאבד יום יום מכוחו והשפעתו אבל ברשת הוא עדיין חזק. והפעם מסע הפחדה לגבי המונדיאל ברוסיה עם שני הכוכבים הגדולים, ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו.


#ISIS threatens to behead @Cristiano, #Messi; shocker before @FIFAWorldCup

WARNING: Graphic images!

READ HERE: https://t.co/n5Ojh50HyVpic.twitter.com/L8XN9msXNx

— Times Now Sports (@timesnowsports) May 17, 2018


11:42: ישראל נותרה במקום ה-98

ישראל נותרה במקום ה-98 בדירוג העולמי של פיפ"א לחודש מאי. מכיוון שנערכו החודש שבעה משחקים בלבד בקושי נרשמו שינויים בדירוג בהשוואה לחודש אפריל. עם זאת, פלסטין שקיימה שני משחקים והפסידה אותם רשמה את הירידה הגדולה ביותר, 13 מקומות אבל היא עדיין מקדימה את ישראל בשני מקומות. מנגד כווית רשמה את העלייה הגדולה ביותר, 16 מקומות עד המקום ה-160.


הצמרת העולמית: גרמניה, ברזיל, בלגיה, פורוטוגל, ארגנטינה, שוויץ, צרפת, ספרד, צ'ילה ופולין. לא פחות מתשע נבחרות שיהיו במונדיאל ברוסיה מדורגות מחוץ ל-32 הראשונות: סרביה (35), אירן (36), אוסטרליה (40), מרוקו (42), פנמה (55), יפן (60), דרום קוריאה (61), רוסיה (66), ערב הסעודית (67).


11:13: ערן זהבי קיבל חיזוק
דושקו טושיץ' המגן השמאלי הסרבי בין ה-33 של בשיקטאש חתם בגוונגז'ו ר.פ ויהיה הזר הרביעי של הקבוצה לצד ערן זהבי ושני הברזילאים אורסו ורנאטיניו. הוא אמור להשתכר כ-5.8 מיליון דולר לעונה ולהפוך בכך לסרבי המשתכר ביותר אי פעם. הגנת גוואנגז'ו היא השנייה מהסוף בליגה הסינית עם 22 שערים ב-10 משחקים כך שטושיץ' יצטרך להצדיק כל דולר שהושקע בו. בעבר שיחק הסרבי בוורדר ברמן, סושו, ק.פ.ר ויש אפילו הופעה אחת בבטיס סביליה.



#חדשות_רפ המגן הסרבי דושקו טושיץ', שחקנה של בשיקטש, סיכם בקבוצה ואם יעבור את מבחני הכשירות יחתום במועדון ל3 שנים.
בסרביה מדווחים שבן ארצו של סטויקו צפוי להשתכר כ5.8 מליון דולר לעונה, ויהפוך לסרבי המרוויח ביותר.
הקבוצה תתארח אצל ג'יאנגסו במפגש הראשון של רבע גמר הגביע ב8 ביולי pic.twitter.com/yLHCvyEcDm

— Roy Tadmor (@RoyTLuo) May 17, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי