דראפיץ': אי אפשר להחזיק את סבע בכוח, בונים על הכסף שנקבל

דיא סבע עם ערן לוי
דיא סבע עם ערן לוי | דני מרון

מאמן מכבי נתניה התראיין בתכנית הספורט של 103FM ושפך אור על עתידו של מלך השערים: "הוא מחכה להצעות". על ערן לוי: "להישאר בלעדיו זה בור גדול, אבל כרגע הוא עומד על שלו". וגם: המועמד המוביל שלו לנבחרת

(גודל טקסט)

סלובודאן דראפיץ', מאמן מכבי נתניה, התראיין הערב (חמישי) בתכנית הספורט של 103FM ודיבר על עתידם של דיא סבע וערן לוי, המועמד המוביל מבחינתו לאימון נבחרת ישראל, התבוסה הקשה מול בני יהודה והעונה הבאה של מכבי נתניה.

עתידו של ערן לוי: "יש לו חוזה לעונה הבאה. אנחנו רוצים שהוא יהיה מבסוט ושמח. מצד שני, יש בעלים ויש מדיניות ואני מאוד מכבד את הדרך שלו. אני מקווה שהדברים יסתדרו כי אני בכלל לא רוצה לחשוב על אופציה שערן לא יהיה פה. אמרתי לאייל סגל שאנחנו צריכים להציב סוג של דד ליין כי להישאר בלי ערן לוי זה בור מאוד גדול. הוא בקבוצה חמש שנים, מחזיק את חדר ההלבשה ואנחנו כנראה נצטרך לבנות סגנון אחר לגמרי אם הוא לא ימשיך. ערן ישב עם ההנהלה כבר, צריכה להיות עוד פגישה, אני מקווה שזה יתפתח לכיוון חיובי כי כרגע הוא עומד על שלו וההנהלה עומדת על שלה. תוך שבוע או שבועיים תהיה תשובה".

עתידו של סבע: "הוא כרגע מחכה להצעות מישראל וגם מאירופה. גם לו יש חוזה לעונה הבאה, אבל אי אפשר להחזיק אותו בכוח אם יציעו לו חוזה גבוה במקום אחר. אנחנו בונים על הכסף שנקבל בשביל לקנות שלושה או ארבעה צעירים שנוכל לגדל אותם. מדובר בשני שחקנים מאוד משמעותיים (לוי וסבע) שהבקיעו ובישלו המון שערים ואנחנו נצטרך למצוא לזה פתרונות".


מתכונן ליום שאחרי סבע ולוי? דראפיץ' (דני מרון)

התבוסה מול בני יהודה: "כשאתה בא הביתה אחרי משחק כזה אתה מחפש תירוצים ואומר לעצמך שהייתה עונה לא רעה. עמדתי על הקויים והתביישתי, זה לא היה קל, קיבלנו בראש. אפשר לחלק את מכבי נתניה לשני חלקים: עד המשחק מול בני יהודה ואחריו.  זהיה קשה לצפייה ואני מאוד מאוכזב מהדרך שבה שיחקנו. כמו ששיחקנו אתמול, זאת קבוצה שמועמדת לירידת ליגה".

דראפיץ' הוסיף: "עשינו עונה טובה, אפילו טובה מידי. לקחנו הכי הרבה נקודות בפלייאוף העליון אחרי באר שבע. קשה להחזיק את הקבוצה במתח גבוה לאורך כל כך הרבה זמן, השחקנים הגיעו מליגות נמוכות וכולם כבר חושבים על העונה הבאה. זה תירוצים, אבל אני צריך להתמודד עם המצב הזה. לעמוד על הקווים ולקבל חמש חתיכות, אתם יודעים מה זה? הקהל הגיע למשחק בית אחרון וזה מה שעצוב לי".

העונה הבאה: "יש הרבה שחקנים צעירים שרוצים להגיע למכבי נתניה ופעם זה לא היה ככה. הנוער של מכבי נתניה סיים את העונה במקום השני וזה כבוד גדול למועדון שלנו. המון שחקנים צעירים רוצים להצטרף. לשחקנים כמו חן עזרא ואיתי שכטר אנחנו לא נגיע, אבל הדור החדש מאוד מעניין אותי וזה כיף לעבוד איתם. אני מאמין שתהיה לנו קבוצה התקפית ואטרקטיבית גם בעונה הבאה. אנחנו בונים כאן פרויקט שמורכב מצעירים ומטרתו היא כדורגל התקפי, חיובי ומודרני".

נבחרת ישראל: "אני לא מאמין שאני אהיה המאמן. אני לא יודע באופן אישי שום דבר, אבל רוני לוי הכי ראוי מבחינתי".


מחזיק את חדר ההלבשה. ערן לוי (דני מרון)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי