הפועל חיפה: גבריאל תמאש חתם לשתי עונות נוספות

ארנסטס שטקוס, גבריאל תמאש
ארנסטס שטקוס, גבריאל תמאש | דני מרון

הבלם הרומני, שהיה שותף לעונה הנפלאה ולזכייה בגביע המדינה, הודה לבעלים יואב כץ שאמר: "זהו צעד חשוב בדרך להשארת שלד הקבוצה". האוהדים לקלינגר: "תישאר איתנו. רוצים אליפות"

(גודל טקסט)

בלם הפועל חיפה, הרומני גבריאל תמאש, שהיה שותף לעונה הנפלאה של הקבוצה ולזכייה בגביע המדינה, חתם לשתי עונות נוספות במועדון. תמאש הודה לבעלים יואב כץ על האמון. כץ אמר: "זהו צעד חשוב נוסף בהשארת שלד הקבוצה שהוביל אותנו לניצחון בגמר הגביע".

הפועל חיפה תשחק ביום שני את המשחק האחרון של העונה מול בית"ר ירושלים ובמועדון כבר מתכוננים לעונה הבאה ומעוניינים להשאיר חלק גדול מהשלד של העונה כאשר הבעלים מנהל שיחות עם נציגיהם של דור מלול, ניסו קפילוטו, גל אראל ואלון תורג'מן.

בקרב האוהדים דואגים לא פחות בעיקר להישארותו של המאמן ניר קלינגר. היום שלחו חלק מאוהדי הקבוצה איגרת מיוחדת למאמן וביקשו ממנו להישאר בקבוצה ולהוביל אותה לתואר נוסף בעונה הבאה.

באיגרת נכתב: "העונה חשנו בשינוי שמעולם לא היה בקבוצה. משחק גברי בלי כוכבים ומניירות של מועדפים. זוהי תביעת אצבעו של המאמן. מכאן אתה יכול להקיש על אופיו. ניר קלינגר, באת ממכבי שעריים אל חיפה, לקבוצת תחתית שורדת. בעונה הנוכחית צרפת לקבוצה שמונה שחקנים חדשים שמחציתם זרים. חיפה של העונה, זה ניר השחקן וקלינגר והמאמן. חלוץ בנעוריו. קשר אחורי ובלם בבגרותו. יש לך אינטליגנציה רגשית גבוהה אשר מקנה לך את היכולות לקבל החלטות נכונות. תהיה אלכס פרגוסון של חיפה. תסתדר עם יואב. תישאר איתנו. כאן מקומך כמאמן. כאן ביחד אתך נעשה את הבלתי אפשרי ונעשה היסטוריה בעונה הבאה עם אליפות שחמקה לנו השנה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי