דיווחים בסרביה: מילוש ואסלינוביץ' יחתום כעוזר במכבי ת"א

מילוש ואסלינוביץ'
מילוש ואסלינוביץ' | טוויטר

לפי האתר "ספורטסקי ז'ורנל" מאמן ווזדובאץ' כיום יחתום בישראל כיד ימינו של ולדימיר איביץ' בימים הקרובים. הוביל את קבוצתו למקום החמישי בליגה הסרבית העונה. השחקנים מחכים להחלטות לגבי עתידם

(גודל טקסט)
 הצוות סביב המאמן הבא של מכבי תל אביב, ולדימיר איביץ', מתחיל לקבל צורה והיום (שבת) מדווחים בסרביה כי העוזר הראשון שלו יהיה מאמן ווזדובאץ' הסרבית מילוש ואסלינוביץ'.


הסרבי בן ה-38 נחשב כאחד המאמנים הצעירים המבטיחים בארצו, אבל לוקח צעד אחורה אל עמדת עוזר המאמן כדי לצבור ניסיון תחת מאמן מנוסה יותר ולעבוד פעם נוספת תחת איביץ' כמו שעשו בפאוק סלוניקי היוונית.


קריירת האימון של ואסלינוביץ' החלה כבר בגיל 23 בגלל בעיית ברכיים חמורה שאילצה אותו לפרוש ממשחק פעיל. הוא אימן בעיר הולדתו, אוברנובאץ', עד שנת 2013 אז קיבל את ההזדמנות הראשונה בליגה הסרבית הראשונה. את קבוצתו הנוכחית הוא עוזב אחרי 14 משחקים בלבד בהם השיג שישה ניצחונות, שישה הפסדים ושתי תוצאות תיקו.

U taboru @FKVozdovac spremni za duel sa @Cukaricki26

Očekivanja pred meč su izneli Miloš Veselinović, šef stručnog štaba @FKVozdovac i Nikola Srećković napadač Zmajeva.https://t.co/IP7lPPUke7pic.twitter.com/Ezup6V4wGJ

— FK Voždovac (@FKVozdovac) April 3, 2018


לאחר שנודע כבר כי כל הצוות המקצועי הספרדי עוזב את קריית שלום ההמתנה עכשיו היא למספר שחקנים שעתידם אינו ברור לעונה הבאה. מלבד סילבאן באבין שיקבל, כך מסתמן, הודעה כי האופציה עליו לא תמומש, יעזוב גם ניק בלקמן ללא החלטה על המשך דרכו.


מקרב הישראלים ממתינים לשיחה אצל המנכ"ל בן מנספורד , טל בן חיים, יובל שפונגין ואופיר דוידזאדה בנוגע לעתידם במועדון. המאמן החדש יחליט אם להותיר בקבוצה את גידי קניוק לו יש אופציה שאם במכבי יחליטו לממשה מדובר בחוזה לשלוש עונות, האופציות על רוסלן ברסקי ואיגור פיליפנקה ימומשו.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי