הפועל ב"ש חוגגת אליפות: אייל גולן ישיר, השחקנים יניפו צלחת

באר שבע צלחת
באר שבע צלחת | דני מרון

אלפים יגיעו הערב למשכן אמנויות הבמה בבירת הנגב כדי לחגוג את התואר השלישי ברציפות של ברק בכר ושחקניו. ביקורת על כך שהקבוצה תופיע רק לקראת חצות. וגם: אליניב ברדה בוחן אפשרות להירשם לקורס פרו בבלגיה

(גודל טקסט)

חגיגת האליפות הרשמית של הפועל באר שבע לרגל זכייתה השלישית ברציפות בתואר תתקיים הערב (מוצאי חג השבועות) ברחבת משכן אמנויות הבמה בעיר. המשטרה נערכת להגעתם של עשרות אלפי חוגגים והקצתה כוחות מתוגברים כדי לשמור על הסדר. צירי תנועה ראשיים וכבישים הסמוכים לבמת השמחה, שהוצבה כבר לפני מספר ימים, ייחסמו לתנועה משעות הערב המוקדמות ועד מחר לפנות בוקר. האירוע ייפתח בשעה 21:15 ומתוכנן להסתיים כעבור שלוש שעות.

על-פי התוכנית האמנותית, השחקנים יוזמנו לבמה סמוך לחצות וצפויים להניף את צלחת האליפות על רקע מפגן של זיקוקי די-נור. תזמון עליית השחקנים בשעה כה מאוחרת גרר ביקורת מצד אוהדים ותיקים, הורים לאוהדים צעירים שאמורים לחזור לספסל הלימודים מחר בבוקר. אייל גולן, אוהד מוצהר של בית"ר ירושלים, הוזמן כדי לשלהב את הקהל האדום, ולהקת הברגמנס המורכבת מאוהדי הקבוצה תקבל את דקות התהילה שלה. במהלך הערב תושמע הגרסה המחודשת של שיר האליפות משנת 1975, פרי יצירתם של יגאל פלג ז"ל (מילים) ויוסף מוסטקי יבדל"א (לחן).

מפלס ההתרגשות יעלה שוב מחר בלילה (שני, 21:00) כשאליניב ברדה יעלה לכר הדשא בפעם האחרונה כשחקן פעיל כדי להשתתף במשחק הפרישה שלו. אליניב יהיה בסגל למשחק מול מכבי נתניה אחרי שקיבל אישור רפואי להיכנס למגרש בדקות האחרונות. בחודשים האחרונים עבר ברדה בהצלחה שיקום קרדיולוגי בעקבות אירוע הלב שפקד אותו, ומאז שצורף לצוות המקצועי כעוזר מאמן הוא מצטרף מדי פעם לפעילות ספורטיבית מבוקרת. "בשביל ללכת דקה או שתיים על הדשא, ולנופף לקהל לא צריך מי יודע מה הכנה מקצועית", אומר ברדה בנימה מבודחת.

חוזהו של ברדה מסתיים בימים אלה וראשי המועדון יחפשו תפקיד ההולם את כישוריו. במקביל ממתין הקפטן הפורש להבהרות מן ההתאחדות לכדורגל בנוגע למועד פתיחתו של מחזור חדש של קורס פרו לאימון מתקדם ועד לקבלת תשובות ברורות עשוי להמשיך עוד עונה כעוזרו של ברק בכר. לספורט1 נודע כי על רקע הקשיים שהערימה עליו ההתאחדות בארץ כשהתנגדה לצירופו לקורס האחרון (בנימוק שהקורס לא מיועד לשחקנים פעילים), בחן ברדה את האפשרות להירשם לקורס פרו בבלגיה.


באיזה תפקיד ימשיך בעונה הבאה? אליניב ברדה (מאיר אבן חיים)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי