מכבי חיפה תציע לבוזגלו חוזה גבוה, אך לעונה אחת בלבד

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | דני מרון

בכרמל ייפגשו עם אביו של הקשר וינסו להגיע להסכם, אך בשל מצבו הבריאותי לא יוצע לו חוזה ארוך טווח. קלאוס כתב כי הוא מעוניין להישאר בקבוצה ומוכן לעבוד קשה, רוקאביצה ממתין להחלטה הסופית בשבועות הקרובים

(גודל טקסט)

מכבי חיפה טרם הודיעה רשמית על שחקנים שיגיעו לפתיחת האימונים של הקבוצה וכאלה שיקבלו הודעה כי אינם בתכניות. הקבוצה אמורה לחזור לאימונים ב-23 ביוני, לערוך מחנה אימונים קצר בישראל ולאחר מכן לצאת למחנה בהולנד שם תשחק מול מספר קבוצות מקומיות.

לא מעט שחקנים ישמחו לדעת בהקדם על עתידם, וזה כולל גם את השחקנים הזרים כמו החלוץ היווני סטפנוס "קלאוס" אתנסיאדיס. האחרון היה אחד הכישלונות הגדולים של העונה וכמעט ולא שיחק בחלק האחרון של העונה, אך עדיין מחזיק בחוזה לעונה הבאה ואף פרסם לאחרונה פוסט לפיו אינו מתכוון לעזוב את הקבוצה אלא להישאר בה עונה נוספת. קלאוס כתב בפוסט כי הוא יעבוד קשה בקיץ כדי להגיע מוכן לעונה הבאה ולעזור לקבוצה. בסביבתו של השחקן טוענים כי בשלב זה אינו מחפש קבוצה אלא עד אשר חיפה תודיע לו על שחרורו באופן רשמי. אחד ממקורביו של היווני אמר: "הוא יכבד את החוזה כמו שהוא מצפה שמכבי חיפה תכבד אותו".

מעבר לכך בחיפה מתכוונים לסיים את הסאגה סביב עתידו של הקשר מאור בוזגלו. מחר ייפגשו ראשי הירוקים עם אביו של השחקן במטרה להגיע להסכם על המשך דרכו. בחיפה כבר הצהירו כי מעוניינים בבוזגלו ואף הציעו לו חוזה גבוה יחסית, אך לעונה אחת בלבד מהחשש בשל שתי הפציעות הקשות שעבר בשנים האחרונות. בשלב זה בחיפה לא מתכוונים לשפר עוד את ההצעה אלא מאמינים כי ההצעה שניתנה לאחרונה הוגנת מספיק עבורו. החלוץ האוסטרלי של חיפה, ניקיטה רוקאביצה, נמצא במחנה האימונים של הנבחרת לקראת המונדיאל ברוסיה ומקווה להישאר בסגל הסופי שייקבע בשבועות הקרובים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי