"גבריאל תמאש ימונה למנהל ספורטיבי בהפועל חיפה בתום חוזהו"

גבריאל תמאש
גבריאל תמאש | ערן לוף

ברומניה פורסם כי בחוזהו החדש של הבלם בן ה-34 ישנו סעיף לפיו הוא ימשיך בכרמל בתפקיד מקצועי. ניסו קפילוטו התייחס לזימון הבכורה לנבחרת: "הגשמתי חלום". דילמוני עשוי להגיע במקומו של שיימן, גולדברג מועמד

(גודל טקסט)

רק בסוף השבוע האחרון האריך רשמית הבלם גבריאל תמאש את חוזהו בהפועל חיפה, אך היום (שלישי) פורסם כי הוא ישמש כמנהל ספורטיבי של המועדון בתום חוזהו, כך לטענת האתר הרומני GSP. כידוע, הבלם בן ה-34 חתם לשנתיים נוספות בקבוצה של ניר קלינגר ובחוזהו מופיע סעיף המבטיח לו תפקיד מקצועי בתום הקריירה. ברומניה טוענים שתמאש העדיף את הפועל חיפה על הצעה ממכבי תל אביב ושירוויח 240 אלף יורו לעונה, שדרוג של 20 אחוז לעומת חוזהו האחרון.

במקביל, שביעות רצון הבוקר בהפועל חיפה לאחר פרסום סגל נבחרת ישראל למשחק הידידות מול ארגנטינה, ובעיקר מזימונו של הבלם ניסו קפילוטו. האחרון היה בעונה האחרונה אחד השחקנים המשמעותיים בהצלחה של האדומים מהכרמל וכעת זוכה להכרה גם מצדו של המאמן הזמני אלון חזן. קפילוטו אמר לספורט1 לאחר הזימון: "הגשמתי חלום נוסף להיות חלק מנבחרת ישראל אחרי העונה המוצלחת שעשינו עם הקבוצה". לצד הבלם, גם החלוץ אלון תורג'מן קיבל קרדיט פעם שנייה ברציפות.

בינתיים, הקבוצה שיחקה אתמול את משחקה האחרון של העונה, אותו סיימה ב-1:1 נגד בית"ר ירושלים, ויצאה לחופשה קצרה שתסתיים ב-23 ביוני, אז תחזור לאימונים ותתחיל בהכנות למשחקי מוקדמות הליגה האירופית. במועדון מקווים שכבר עד סוף השבוע יצליחו להחתים עוד מספר שחקנים מהסגל. לאחרונה העביר הבעלים יואב כץ הצעות משודרגות לקפילוטו ולמגן דור מלול כשהכוונה היא שהצדדים יחתמו בקרוב.


קפילוטו. עוד לפני הזימון לנבחרת זכה להצעה משודרגת (ערן לוף)

גם הקשר גל אראל יקבל הצעה משודרגת לשנתיים. "אין ספק שהחתמתם של השלושה תהיה הצהרת כוונות ובסיס טוב לעונה הבאה", אמרו במועדון. המגן שמואל שיימן צפוי לסכם סופית את תנאיו בהפועל באר שבע, שתפנה רשמית גם לחלוץ אלון תורג'מן שמעוניין למצוא קבוצה בחו"ל. מי שמועמד להחליף את שיימן הוא מגן בית"ר ירושלים חן דילמוני, כאשר גם שמו של שון גולדברג עלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי