רשמי: אלישע לוי חתם כמאמן מכבי פתח תקווה לעונה הקרובה

אלישע לוי
אלישע לוי | אתר רשמי

המאמן הלאומי לשעבר, שעל מועמדותו והסיכום עמו פורסם כאן לראשונה, זכה לחוזה לעונה אחת בהנחה ששביעות רצון הדדית תוביל להמשך ההתקשרות: "זו סגירת מעגל". מסתמן שמגמאדוב ישמש כעוזרו

(גודל טקסט)
כבר אתמול (שלישי) פרסמנו לראשונה בספורט1 על הסכמתו העקרונית של אלישע לוי לאמן את מכבי פתח תקווה לאור התקדמות המגעים והשאיפה להכריז על מינויו עד סוף השבוע, והיום הדבר הפך לרשמי: אלישע לוי חתם כמאמן הקבוצה לעונת המשחקים 2018/19.


לאחר שלוי, שחקן הקבוצה בשנות השמונים, ערך סיור במתקן האימונים, המועדון הודיע: "אנחנו מאחלים לו בהצלחה במכבי פתח תקווה ומקווים שיגשים לנו את חלומותינו. אנחנו בטוחים שעשינו את הבחירה הנכונה והטובה ביותר למכבי פתח תקווה".


גם אלישע לוי התייחס בקצרה לחזרתו לכדורגל הישראלי, מאז נפרד מהנבחרת באוקטובר האחרון: "אני שמח לחתום במכבי פתח תקווה, זו סגירת מעגל בשבילי ואני בטוח שנעשה ביחד עם אבי וכל משפחת מכבי פתח תקווה קבוצה טובה וחזקה ושנהנה". כידוע, אלישע לוי אימן את נבחרת ישראל בקמפיין מוקדמות גביע העולם וקודם לכן היה שלוש שנים בהפועל באר שבע. הישגו הגדול ביותר כמאמן היה במכבי חיפה, אותה הוביל לאליפויות ב-2008/9 וב-2010/11.



חוזר לליגת העל. אלישע לוי (דוברות המועדון)
 


כאמור, השיחות נערכו במהלך השבוע האחרון מול סוכנו אבי נמני, אתמול גם התנהלה פגישה רשמית בין לוי לאיש החזק במלאבס, אבי לוזון אשר במהלכה התקרבו הצדדים לעמק השווה. המאמן חתם על חוזה לעונה אחת ללא סעיף אופציה, מכיוון שבפ"ת מאמינים שאם שני הצדדים יהיו מרוצים, ניתן יהיה להמשיך את ההתקשרות.


במלאבס אף ציינו כי מי שצפוי להמשיך כעוזר המאמן הוא מוראד מגמאדוב, כשכזכור נמרוד קוסטיקה עזב להפועל תל אביב וחזר לשתף פעולה עם קובי רפואה. על מועמדותו של אלישע לוי פרסמנו לאחר עזיבתו של שרון מימר.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי