עומר גולן לספורט1: אלישע לוי היה האופציה הראשונה שלנו

אלישע לוי
אלישע לוי | אתר רשמי

המנהל המקצועי של מכבי פתח תקווה: "אין ספק שהוא יכול למשוך שחקנים". הוחלט כי בסגל הראשוני יהיו חמישה זרים, שחקן נוסף יצטרף במידת הצורך. מחנה האימונים שוב ייערך בבוונגזל, מלמד צפוי להתחיל את העונה בב"ש

(גודל טקסט)

במכבי פתח תקווה יצאו אמש (רביעי) לעידן חדש עם חתימתו של המאמן אלישע לוי על חוזה לעונה אחת. במלאבס סיפרו כי המגעים בין הצדדים התקיימו למעלה משבוע ורק ביומיים האחרונים הושגה פריצת הדרך והמאמן בן ה-60, המאמן הלאומי עד אוקטובר האחרון, חתם במועדון.

"מהרגע שהוחלט להיפרד משרון ועשינו את החישובים בשוק, אלישע לוי היה הבכיר ביותר והאופציה הראשונה", סיפר אתמול המנהל המקצועי עומר גולן בשיחה עם ספורט1. "אני שמח שאבי הגיע איתו להבנות וגם עבורו זו סגירת מעגל כי הוא שיחק פה כמה שנים וגם סיים את הקריירה כאן. יש לו ערך רגשי ועבר לא פחות מפואר מאשר כמאמן גם כשחקן במכבי פ"ת. הוא מכיר את הנפשות הפועלות והוא בחור מדהים ומאמן מצוין".

על העונה הבאה הוסיף גולן: "על מטרות כרגע אי אפשר להצהיר. ברגע שהסגל ייסגר נדע לאן אנחנו הולכים. השוק הישראלי לא רווי בשחקנים טובים ונצטרך למצוא שחקנים בפינצטה. מועדון כמו מכבי פ"ת תמיד שואף להרבה, אבל נהיה צנועים ונראה איך מתקדמים. אין ספק שהשם אלישע לוי הוא מחייב ויכול למשוך לפה שחקנים שבסיטואציה כזאת או אחרת לא היו רוצים לבוא ויבואו, כי זה אלישע וזה חלק מהרעיון להביא אותו. מבחינתנו העונה שעברה נשכחה ברגע שהיא הסתיימה, אנחנו עם הפנים קדימה. הסקנו את המסקנות ולא נחזור על הטעויות".


"לא נחזור על הטעויות". עומר גולן (עדי אבישי)

אמש, לאחר החתימה, ערכו בקבוצה שיחת עבודה ראשונה בה דנו על העונה החולפת ועל מטרות הרכש לעונה הקרובה בדגש על מצב השוק. בפ"ת הוחלט נכון לעכשיו לבנות את הסגל עם חמישה שחקנים זרים, כשרק לאחר מחנה האימונים ותקופת ההכנה, במידת הצורך, עשוי להצטרף זר שישי.

ומה מבחינת הצוות המקצועי? כפי שפרסמנו, מוראד מגמאדוב יהיה עוזרו של לוי, כשכנכון לרגע זה ונראה שבכלל, אין כוונה לצרף עוזר מאמן נוסף. גם מאמן השוערים ויקטור בוחניק ימשיך לעונה נוספת וכמוהו מאמן הכושר אהוד בן שושן. הקבוצה תפתח את האימונים ב-24.6 ואתמול נסגר סופית מועד מחנה האימונים של הקבוצה, אליו תצא ב-15.7 והוא ייערך פעם נוספת באוסטריה, בעיירה ווינגזל, המקום בו שהתה הקבוצה גם בעונה שעברה. בינתיים, לא תואמו יריבות.

בקבוצה היו שמחים לראות את גיא מלמד חוזר, אך לאחר בדיקה שנערכה נודע כי נכון לרגע זה ולאור סיום העונה הטוב של החלוץ בהפועל ב"ש, הוא צפוי לפתוח את העונה עם האלופה ולצאת למחנה האימונים ורק לאחר מכן יוחלט אם הוא יישאר בסגל של ברק בכר.


מלמד בורח לבאבין. בשלב זה נשאר אצל האלופה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי