קראמר צפוי לחתום בימים הקרובים, גורמים בחיפה גיששו אצל ורד

מיכיל קראמר
מיכיל קראמר | Gettyimages

הירוקים מאמינים כי החלוץ ההולנדי יהיה הרכש הראשון של הקבוצה. קשר בית"ר ירושלים זוכה להתעניינות מצדו של אלאך. זנטי צפוי לחתום על חוזה חדש

(גודל טקסט)

מכבי חיפה מקווה להודיע כבר בשבוע הבא על שחקן הרכש הראשון שלה לעונה הבאה. מדובר בחלוץ ההולנדי מיכיל קראמר, אקס ספרטה רוטרדם. האחרון היה לפני שבועיים בישראל והתרשם גם ממתקן האימונים של הירוקים וגם מהמדינה. החלוץ סיכם את רוב תנאיו ונראה כי החתימה צפויה להתקיים בקרוב. "מדובר בחלוץ שהרשים את המנהל הטכני מו אלאך ואת המאמן פרד רוטן וכולנו תקווה שיחתום בקרוב", אמרו במועדון. במקביל ממשיכים בקבוצה בחיפוש אחר עוד שני שחקנים זרים בעמדות הקשר האחורי וקשר עושה משחק.


רק לאחר שיאיישו את שלוש עמדות ההתקפה יעברו בחיפה לחיזוק במשחק ההגנה. פרט לאטיין ריינן שיישאר לעונה נוספת, במועדון נוטים להשאיר גם את המגן הימני ארנסט מאבוקה ואילו עתידו של הבלם אליסון דוס סנטוס אינו ברור. בחיפה עוקבים אחר ההתפתחויות במצבם של הבלמים איתן טיבי ושיר צדק ואם יצליחו להביא את אחד משניהם, נראה שדוס סנטוס יעזוב.


בנוסף, בקבוצה ממשיכים לעקוב אחר מצבו של קשר בית"ר ירושלים עידן ורד. כפי שפרסמנו לפני שבועיים, ורד נמצא ברשימות של אלאך ולאחרונה אף פנו גורמים לא רשמיים לשחקן והביעו עניין בחזרתו לירוקים. הקשר צפוי לקבל בקרוב החלטה לגבי עתידו והנטייה שלו להשתחרר מהחוזה מול בית"ר. "עידן ורד הוא קשר מצוין שיכול לשחזר את היכולת שלו אצלנו", אמרו במועדון הירוק.
 

הקשר הצעיר עמית זנטי צפוי לקבל החלטה בקרוב אם להצטרף לפתיחת האימונים של הירוקים וזה יקרה במידה שיסכים לחתום על חוזה חדש בקבוצה. זנטי בילה את רוב העונה מחוץ לסגל כי לא הסכים לחוזה שהוצע לו ואף חשב לפנות למוסד לבוררות, אך לאחרונה הירוקים שדרגו את ההצעה שלהם לשלוש שנים ולא מן הנמנע כי זנטי יסכים לחוזה החדש ויישאר בקבוצה.



ורד. בבית"ר ממשיכים לעקוב (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי