מכבי תל אביב הכריזה רשמית על החתמתו של איתי שכטר

איתי שכטר מכבי תל אביב
איתי שכטר מכבי תל אביב | מכבי תל אביב - האתר הרשמי

רכש ראשון לצהובים בעידן שאחרי קרויף. החלוץ בן ה-31 הגיע בהעברה חופשית מבית"ר והכריז: "ברגע שפנו אליי, ידעתי שזו הקבוצה הבאה שלי". מנספורד: "מנהיג עם ניסיון". צפו בשעריו מהעונה האחרונה, גם הפוסט בפנים

(גודל טקסט)
רכש ראשון למכבי תל אביב בעידן שאחרי ג'ורדי קרויף. חלוץ בית"ר ירושלים, איתי שכטר (31), חתם לשנתיים במועדון. החלוץ ירוויח 360 אלף דולר לעונה – כפול ממה שהרוויח בבית"ר. כזכור, כבר לפני יומיים הגיעו הצדדים לסיכום ורק אחרי שניתן האישור הסופי ממיץ' גולדהאר, יצאה ההודעה. "אני שמח ונרגש להגיע למועדון כה מפואר כמו מכבי תל אביב. ברגע שפנו אלי ממכבי, ישר ידעתי שזאת תהיה הקבוצה הבאה שלי. אחרי כל כך הרבה פעמים שהייתי קרוב, כנראה שבאמת הגיע הזמן ללבוש סופסוף את החולצה הצהובה כחולה. יש לי הרבה חברים במכבי שהכרתי במשך השנים ואני מחכה כבר לפגוש אותם ולהתחיל לעבוד על מגרש האימונים".



המנכ"ל בן מנספורד אמר: "אנו שמחים להודיע על ההחתמה הראשונה שלנו של הקיץ. איתי היה פנוי בהעברה חופשית ובנוסף להיותו כובש שערים עם קבלות הוא גם ידוע כמנהיג עם ניסיון והיה לנו חשוב לפעול במהירות על מנת להחתים אותו. בשתי העונות האחרונות איתי הפגין יכולות מרשימות מבחינת נתונים של שערים ובישולים. בזמן שאנו מתכוננים לקראת העונה הבאה, אנו מאמינים כי איתי יוכיח עצמו כהחתמה משמעותית למועדון בזכות תרומתו על המגרש ובחדר ההלבשה. אני מחכה כבר לראות אותו לובש את המדים הצהובים של מכבי במשחק הראשון של העונה ב-12 ביולי. ברוך הבא איתי".



שכטר בן ה-31, החל את הקריירה הבוגרת בהפועל נצרת עילית. בקיץ 2006 היה קרוב למכבי ת"א, אך חתם בסופו של דבר במכבי נתניה. הוא המשיך להפועל ת"א, קייזרלסאוטרן, סוונזי, חזר לאדום ויצא לנאנט הצרפתית. מכבי חיפה החזירה אותו ארצה בינואר 2015, אבל הוא התקשה להתאקלם ואחרי שנה עבר לבית"ר ירושלים במדיה שיחק בשנתיים וחצי האחרונת. בעונה האחרונה כבש תשעה שערים ובישל שבעה, אך לקראת הסיום נפצע ומיעט לשחק גם בגלל מו"מ שלא צלח מול אלי טביב. בסך הכל כבש שכטר 77 שערי ליגה ב-247 משחקים. הוא יהיה השחקן השלישי בהיסטוריה שמשחק בארבע הגדולות המסורתיות אחרי יוסי קרמר ואלון מזרחי. 


כפי שפורסם כאן לראשונה, ההחלטה שלא להאריך את חוזהו של ניק בלקמן נפלה כרעם ביום בהיר בקרב רוב השחקנים והאוהדים. מכבי תל אביב לא הייתה מוכנה לשלם לדרבי קאונטי האנגלית את הסכומים שכספיים שדרשה בשיחות מקדימות, והיה גם הפן המקצועי בהחלטה מול בלקמן שהיה חביבו של ג'ורדי קרויף ושראה בו את השחקן המרכזי במכבי תל אביב, שחקן שמשפיע לכאורה על השחקנים האחרים, סוג של בלקמן ועוד עשרה.



שכטר עם מנספורד. "מנהיג עם ניסיון" (מכבי ת"א, רשמי)


מתברר שהייתה כאן החלטה מקצועית של כל הגורמים הקובעים במערכת כולל הנושא הכספי. בפתיחת האימונים יהיו במכבי תל אביב למעלה מ-15 שחקני התקפה בסגל: וידאר קיארטנסון, עומר אצילי, דור מיכה,יונתן כהן, מתן חוזז, מאוויס צ'יבוטה, דור ג'אן, אור דסה, שגיב יחזקאל, אלירן עטר, ארון שוינפלד, איתי שכטר ועוד שלושה בוגרי קבוצת הנוער, כשחלוץ זר נוסף אמור להיות בתוך הרכש בקיץ.


בלקמן לא תופס מקום של שחקן זר, אבל הוא שחקן אגף ימין בעיקרו, העמדה בה משחקים עומר אצילי ודור מיכה. הניסיונות שעשה קרויף להזיז שחקנים לעמדות אחרות עלו למכבי תל אביב בסופו של יום באליפות בשל חוסר המחץ בכיבוש שערים, וההתעלמות מארון שוינפלד ואלירן עטר במשחקים המכריעים. בלקמן לא סגר את הדלת הצהובה וכך גם מכבי תל אביב, אם כי החשש המסוים במועדון הוא שהוא יעבור למכבי חיפה או הפועל באר שבע.


 

יש דברים שעושים כילדים במהלך חגיגות אבל כשמתבגרים מסתכלים על זה אחרת. בפועל אי אפשר להחזיר את הגלגל לאחור ומילים שנזרקו לאויר לעולם לא יכולות לחזור. אבל מעשים חזקים לא פחות ממילים ואני אעשה הכל על המגרש על מנת לתת לכל מי שקשור למכבי תל אביב תחושה של גאווה שאני משתייך למועדון הזה

A post shared by Itay Shechter (@itayshechter) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי