מסתמן: טביב יחתום על מכתב התנתקות, ברקת פנה למשקיעים

אלי טביב עם אלי אוחנה
אלי טביב עם אלי אוחנה | דני מרון

בעלי בית"ר ירושלים צפוי להסכים למתווה לפיו יעביר את כל הסמכויות לאוחנה ולפחות למשך שנה ייפרד, ראש העיר מנסה לגייס 5-7 מיליון שקלים לתפעול. וגם: תג המחיר לרכישת המועדון ומועמדותו של גיא לוזון

(גודל טקסט)

האם נמצאה פריצת הדרך לפתרון המשבר הכלכלי בבית"ר ירושלים? ייתכן מאוד שכן. כפי שכבר פורסם מאז הודיע הבעלים אלי טביב על רצונו לעזוב, החל נציג הבעלים אלי אוחנה במציאת פתרונות כלכליים בסיועו של ראש העיר ניר ברקת, שהתנה את עזרתו בכך שטביב ינקוב בתג מחיר עבור מכירת המועדון ולא פחות חשוב מכך, יחתום בנוסף על מכתב התחייבות להתנתקות מוחלטת מהמועדון, עד שימכור אותו סופית.

כעת מסתמן שכבר הוכנה טיוטת מכתב עליה מוכן טביב לחתום ובמקביל פנה ראש העיר ברקת למספר אנשי עסקים, שעשויים להעביר סכומי כסף רציניים מאוד, כדי להעמיד תקציב לתפעול המועדון. על פי המתווה הנוכחי, מנסה ראש העיר ברקת לגייס סכומים של כחמישה עד שבעה מיליון שקלים שיעזרו בתפעול מיידי של המועדון, טביב יחתום על התנתקות מוחלטת מכל ענייני בית"ר לפחות לשנה הקרובה וכל זאת כשאלי אוחנה יהיה זה שיקבל את כל ההחלטות ויהפוך להיות האיש החזק במועדון. במקביל, כמובן, ימשיכו לחפש אחר רוכש פוטנציאלי שייקח את המועדון מידיו של טביב. ההערכה היא שטביב יבקש לכסות את מה שלדבריו השקיע במועדון וינקוב בסכום של 35-40 מיליון ש"ח עם פתיחת המשא ומתן.

בתוך כך ובצל חוסר הוודאות, ממשיך אלי אוחנה בניסיונותיו להניע את תחילת ההכנות לעונה הבאה. המשימה הראשונה המונחת על שולחנו של אוחנה היא מינוי מאמן בכיר לקבוצה, שיהיה זה שיקבל את ההחלטות המקצועיות בעצמו, בניגוד למה שקרה בעונה האחרונה. אחרי שהמועמד הראשי של אוחנה, אלישע לוי, חתם במכבי פתח תקוה, הפך גיא לוזון למועמד המוביל אותו היו רוצים לראות על הקווים בטדי. אוחנה ממתין לאור ירוק מראש העיר בנוגע לקבלת כספים מאנשי עסקים, ואז יפנה באופן רשמי ללוזון, או לכל מאמן אחר שיהיה על הפרק.


ברקת, אוחנה וטביב. מסתמן מתווה שיסייע משמעותית לבית"ר (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי