למרות ההודעה הרשמית: האם הפועל חדרה תארח בהרצליה?

הפועל חדרה
הפועל חדרה | ערן לוף

שלשום הודיעה העולה החדשה שבעונה הבאה תארח את משחקיה ב"סמי עופר", אלא שהמנהלת מעדיפה שבכרמל יישארו שתי קבוצות ונבחנת האפשרות שיאושר המגרש בשרון. הקבוצה ערכה מסיבת פרידה מהזרים, המחשב של אביטן נגנב

(גודל טקסט)

רק לפני יומיים הודיעה הפועל חדרה כי תארח את משחקיה הביתיים באצטדיון 'סמי עופר' בחיפה וזאת לאחר שחתמה רשמית עם ראשי האצטדיון ולאחר שקיבלה את האישורים לכך, אולם ביממה האחרונה טענו גורמים במנהלת שהם אינם מעוניינים שיהיו שלוש קבוצות באצטדיון בחיפה.

ראוי לציין כי הפועל חיפה טרם חתמה על המשך משחקיה באצטדיון, אך ישנו סיכום בעל פה ואין סיבה שהקבוצה תנדוד למגרש אחר. אותם גורמים במנהלת פנו לחדרה והציעו לה לעבור למגרש בהרצליה, אלא שראשי חדרה מצדם דרשו כי המנהלת תהיה אחראית להשמשת האצטדיון ולעובדה שיהיה מוכן לעונת המשחקים הבאה. "אנחנו רוצים לקבל מגרש ביתי ראוי וקרוב לאוהדים שלנו ולא נתנגד לעבור להרצליה אם המגרש יאושר לליגת העל", אמרו הבוקר בחדרה.

אופציה נוספת שעלתה היא שאם המגרש בהרצליה אכן יאושר, אז הפועל רעננה תעבור לשחק שם ואילו הפועל חדרה תארח את משחקיה בנתניה. בכל מקרה נראה שההחלטה הסופית בנושא תתקבל ביום שני. במגרש בהרצליה יש בין השאר לשפץ את היציעים ולאפשר זוויות שידור העומדות בתקן לליגת העל.

בנושא אחר, הקבוצה החדרתית ערכה אתמול מסיבת סיום שהייתה גם מסיבת פרידה משני הזרים – הבלם עמנואל אושי והקשר סמיר ביאטרקביץ. השוער אוסטין אג'ידה נשאר בינתיים בישראל, אך טרם ברור אם ימשיך עונה נוספת בקבוצה. המאמן ניסו אביטן התאכזב אתמול כאשר גילה כי התיק האישי שלו נגנב ולמעשה ביקש רק לקבל בחזרה את המחשב האישי, שם היו חלק מהתוכניות של הקבוצה לעונה הבאה.


אביטן תופס את הראש אחרי העלייה. אבד המחשב ואיתו חלק מהתוכניות (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי