קפילוטו צפוי לחתום בתחילת השבוע, פערים עם גל אראל

ניסו קפילוטו
ניסו קפילוטו | ערן לוף

הבלם צפוי להצטרף לדור מלול וגבריאל תמאש שהאריכו את חוזיהם ולחתום על שנתיים. הקשר דורש שדרוג בשכרו, אך צפוי להמשיך. במועדון ממתינים לתשובה מתורג'מן

(גודל טקסט)

הפועל חיפה צפויה להודיע בתחילת השבוע על הארכת חוזהו של הבלם ניסו קפילוטו, זאת לאחר שנציגיו של האחרון ניהלו אתמול (שישי) שיחות עם הבעלים יואב כץ והצדדים קרובים לסיכום. כזכור, לאחרונה קיבל הבלם הצעה להצטרף לקבוצה ההולנדית ונלו, אך ההצעה המשודרגת של כץ צפויה להשאירו בקבוצה. במידה שקפילוטו יחתום, הוא יצטרף לבלם גבריאל תמאש שחתם בסוף השבוע שעבר והמגן דור מלול שעשה זאת לפני שלושה ימים.

בנוסף, במועדון מקווים להשאיר בקבוצה גם את הקשר גל אראל. בשלב זה ישנם פערים כספיים בין הצדדים, אך הרצון להשאיר את הקשר, שמצידו רוצה להמשיך בקבוצה בעוה הבאה צפויים להביא לסיכום. האדומים מהכרמל עדיין לא אמרו את המילה האחרונה גם בגזרת החלוץ אלון תורג'מן, שרוצה לצאת העונה לחו"ל אך טרם קיבל הצעה רצינית ולכן אם לא תגיע הצעה כזאת בקרוב, בחיפה ישוחחו שוב עם נציגיו וינסו להציע לו חוזה משודרג שישאיר אותו בקבוצה.

בימים האחרונים גם המאמן ניר קלינגר שוחח מספר ימים עם תורג'מן וניסה לשכנע אותו להישאר בחיפה. במקביל, בקבוצה בוחנים אופציות לחיזוק עמדת המגן השמאלי והמועמד העיקרי הוא מגן בית"ר ירושלים חן דילמוני. בנוסף, בקבוצה לא פוסלים אופציה של מגן זר במידה שיימצא השחקן המתאים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי