אביחי ידין: נפל לי האסימון, לא רוצים אותי בהפועל תל אביב

אביחי ידין
אביחי ידין | דני מרון

בימים האחרונים נעשה ניסיון מצד גורם הקשור למועדון להשיב את הקפטן, אך המהלך כשל. הקשר תקף: "יבשו אותי מסיבה לא מקצועית. הכל המצאות ותירוצים בשביל לא להחתים אותי". רובי לבקוביץ' מועמד להצטרף

(גודל טקסט)
אביחי ידין, שסיים את דרכו בהפועל תל אביב באופן רשמי, פרסם היום (ראשון) פוסט נוקב בעמוד האינסטגרם שלו ושפך אור על ההתנהלות בין הצדדים במהלך המשא ומתן.


ידין כתב: "הפועל תל אביב הודיעה שהיא מוותרת עליי ו-"שמה סוף לזיגזג", ושהם לא אוהבים את ההתנהלות במשא ומתן. אז בוא נבין מי פה זיגזג ואיך התנהל המשא ומתן. זה התחיל ביבוש לא מקצועי כדי שלא אגיע למכסה שמחדשת את החוזה שלי באופן אוטומטי, לא הגבתי. זה המשיך בהצעה מופחתת עם אופציה לשנתיים מאיציק ניסנוב, הסכמתי לתנאים. שרון נסנוב ביטל את הסיכום של איציק ואמר רק שנה, הסכמתי. זה המשיך בקיצוץ נוסף וגם נקודות נכנסו כחלק מהחוזה, הסכמתי".


ידין המשיך: "בהנהלה החליטו שאני לא מתנהג בהתאם כי ביקשתי שדרוג לאוטו וכרטיסי מנוי, דבר שהם הסכימו לו במו"מ מול הסוכן שלי. רק אז נפל לי האסימון והבנתי שהם פשוט לא רוצים אותי. הפירוט פה הוא האמת היחידה. כל דבר אחר שתשמעו זה המצאות ותירוצים בשביל לא להחתים אותי. אין קשר לסחבת ואין קשר להתנהלות, עכשיו מה שקרה ברור לכולכם".



הראו לו את הדרך החוצה? אביחי ידין (עדי אבישי)


לספורט1 נודע שבימים האחרונים ובמהלך החופשה הקבוצתית של הקבוצה לאילת, חופשה שסידר אביחי ידין סידר בתור קפטן המועדון מול חברת "ארקיע", ניסו גורמים הקשורים להפועל תל אביב להשיבו למועדון. הקשר היה מוכן לקצץ את חוזהו, אבל ראשי המועדון החליטו להיפרד ממנו. העימות בין הצדדים החל כזכור לאחר שראשי הפועל תל אביב טענו שידין דרש לשדרג את חוזהו על ידי תנאים נוספים כגון דירה ורכב, אולם הוא הכחיש זאת בפוסט שכתב. 


 

בנושא אחר, מסתמן שהפועל תל אביב תשאיל את השוער דודי אלון, ששימש כשוער המשנה העונה במטרה שיזכה לחישול מקצועי, ואת מקומו עשוי לתפוס רובי לבקוביץ', שוער הפועל פתח תקווה שלו ניסיון בליגת העל. איציק ניסנוב אמר על כך: "השוער הראשון של הפועל תל אביב לארבע השנים הבאות לפחות הוא אריק ינקו".



 

הפועל תא הודיעו שהם מוותרים עלי "ושמים סוף לזיגזג" ושהם לא אוהבים את התנהלות המומ אז בואו נבין מה פה הזיגזג ואיך התנהל המומ זה התחיל ביבוש לא מקצועי כדי שלא אגיע למכסה שמחדשת את החוזה אוטומטית. לא הגבתי המשיך בהצעה מופחתת ביחס לאופציה, לשנתיים מאיציק ניסנוב. הסכמתי לתנאים שרון ניסנוב ביטל את הסיכום של איציק ואמר רק שנה. הסכמתי. המשיך בקיצוץ נוסף ונכנס גם נק כחלק מהחוזה .הסכמתי בהנהלה החליטו שאני לא מתנהג בהתאם כי ביקשתי שידרוג לאוטו וכרטיסי מינוי דבר שהם הסכימו לו במומ מול סוכני … ורק אז נופל לך האסימון ואתה מבין שפשוט לא רוצים אותי. הפירוט פה זאת האמת היחידה. כל דבר אחר שתשמעו זה המצאות ותירוצים כדי לא להחתים אותי.אין קשר לסחבת ואין קשר להתנהלות המומ ומה שקרה באמת ברור עכשיו לכולכם .

A post shared by Avihay Yadin (@avihayyadin26) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי