רשמית: מהראן ראדי עזב את הפועל באר שבע

ראדי
ראדי | דני מרון

אחרי שלוש שנים ושלוש אליפויות, הקשר הודיע שלא ימשיך בקבוצה הדרומית לעונה נוספת: "אחרי חצי עונה בה היו לי התלבטויות רבות, החלטתי לחפש את האתגר הבא בקריירה". ברקת: "בטוחה שיסגור מעגל בעתיד"

(גודל טקסט)
עכשיו זה רשמי: מהראן ראדי עוזב את הפועל באר שבע. הקבוצה הודיעה היום (שני) שבסיומה של פגישה שנערכה בין הקשר, אלונה ברקת, אסי רחמים וברק בכר החליט השחקן שלא להמשיך עונה נוספת באלופה. הוא יעזוב את הקבוצה כשחקן חופשי לאחר שחוזהו פג. מדובר בשחקן שני של ב"ש שנפרד רשמית מהסגל מאז סיום העונה אחרי הפרישה של אליניב ברדה. מהסגל שזכה באליפות הראשונה נותרו כעת: דודו גורש, בן ביטון, מתן אוחיון, לואי טאהא, שיר צדק, מאור מליקסון, טוני וואקמה וג'ון אוגו. 


ראדי, אחד הקפטנים של הקבוצה, הסביר לשלושה שהוא חש תחושת מיצוי: "לפני הכל אני רוצה להודות לאלונה, אסי, ברק, לצוות, לכל חבריי לקבוצה וכמובן לאוהדים הנהדרים של באר שבע. אחרי חצי עונה בה היו לי התלבטויות רבות, בין השאר בגלל המשפחה כמו גם בגלל הצד המקצועי, בו אני רוצה לקחת חלק מרכזי יותר, החלטתי לחפש את האתגר הבא בקריירה. ההישגים, התארים, והחוויות שהיו לי בבאר שבע ובמיוחד האוהדים הנפלאים ואלונה המיוחדת תמיד יישארו בליבי. תודה לכולם, אני בטוח שנתראה בעתיד".


בהודעת המועדון נכתב: "מהראן, אחד הקפטנים שלנו, לנצח יהיה חלק בלתי נפרד משנים מופלאות ומסע נהדר, הוא מסמל אחדות, מסירות, עבודה קשה, חריצות וערכים רבים נוספים, שנמצאים בלב ליבו של המועדון שלנו. אנו מאחלים לו הצלחה גדולה בדרכו החדשה ובטוחים שהוא יהיה חלק מאיתנו גם בעתיד".


נשיאת המועדון אלונה ברקת נפרדה: "מהראן ראדי, האדם והשחקן, האיש שמסמל עבורי, חברות, כבוד הדדי, ומקצוענות. שחקן וחבר לדרך שהיה לו חלק  מרכזי במסע המופלא שלנו. מודה לו מעומק הלב, על נתינה עצומה ומאחלת לו מכל ליבי הצלחה בהמשך הדרך. אני בטוחה שהוא יסגור מעגל בעתיד בהפועל ב"ש, הבית שלו. מהראן הוא סמל ודוגמא עבורי. בהצלחה!"



ראדי. נפרד אחרי שלוש אליפויות בנגב (Gettyimages)

 

המאמן ברק בכר הוסיף: "מהראן תמיד היווה בעיניי דוגמא למקצוען חסר פשרות, שמביא איתו עומק, רצינות, השקעה ומסירות, אחד המאמנים שלי בתוך המגרש. מאחל לו הצלחה גדולה מכל הלב".


ראדי, שיחגוג 36 ביולי, נכנס להיסטוריה של הכדורגל הישראלי כשהפך לראשון שזוכה בשש אליפויות רצופות. הוא הגיע לב"ש בקיץ 2015 אחרי שזכה באליפות השלישית עם מכבי ת"א. ב-100 משחקי ליגה בדיוק כבש 17 שערים והיה שותף בכיר להצלחה של האדומים בליגה ובאירופה. בנוסף, הופיע עם הקבוצה בעוד 54 משחקים רשמיים במפעלים השונים. ראדי עבר בקריירה גם במג'ד אל גרום, מכבי כפר כנא, הפועל אשקלון, מכבי הרצליה, בני יהודה, הפועל עכו ובני סכנין וכן רשם 10 הופעות במדי נבחרת ישראל.


 

מהראן ראדי,האדם והשחקן.
האיש שמסמל עבורי, חברות, כבוד הדדי, ומקצוענות. שחקן וחבר לדרך שהיה לו חלק מרכזי במסע המופלא שלנו.
מודה לו מעומק הלב, על נתינה עצומה ומאחלת לו מכל ליבי הצלחה בהמשך הדרך. אני בטוחה שהוא יסגור מעגל בעתיד בהפועל תדיראן ב"ש, הבית שלו.
מהראן,דוגמא וסמל, בהצלחה! pic.twitter.com/Vt6m1wJQzy

— Alona Barkat (@AlonaBarkat) May 28, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי