בהפועל חיפה רוצים להחזיר את אלי אלבז, שבוחן אופציות

אלי אלבז
אלי אלבז | טוויטר

החלוץ שמשחק ביוון רוצה לחזור לארץ, ובמועדון מאמינים שאם יעמדו בדרישותיו הכספיות הוא ישוב למחזיקת הגביע. תורג'מן עדיין מחכה להצעה מאירופה ובינתיים לא מוגבל בזמן, קפילוטו ושוקרני יחתמו בימים הקרובים

(גודל טקסט)

ניסו קפילוטו צפוי לחתום בהפועל חיפה בימים הקרובים. הבלם, שכבר סיכם את תנאיו בסוף השבוע, התבקש מהבעלים יואב כץ להמתין מספר ימים בשל יום הזיכרון שצויין בארצות הברית ביומיים האחרונים וכעת צפוי כץ לשלוח לבלם את החוזה כפי שסוכם על מנת שיחתום רשמית לשנתיים הקרובות. קפילוטו צפוי להצטרף לבלם גבריאל תמאש והמגן דור מלול, שחתמו בשבועיים האחרונים.

בנוסף, במועדון טרם איבדו תקווה לגבי הישארותו של החלוץ אלון תורג'מן. האחרון שוחח מספר פעמים עם המאמן ניר קלינגר וסיפר על החלום לצאת בעונה הקרובה לקבוצה בחו"ל, אך הוא טרם זכה להצעה רשמית כלשהי ולכן בחיפה מאמינים כי אם לא ייצא לאירופה, תוכל הקבוצה לשכנעו להישאר בעונה הבאה. במועדון לא מתכוונים להגביל את החלוץ בדד ליין לגבי התשובה הסופית על עתידו, אבל מאמינים כי כבר בשבוע הבא תתקבל החלטה סופית לגביו. "אלון התחבר להפועל חיפה וירצה לעזור לקבוצה גם באירופה", אמרו במועדון. ראוי לציין כי כץ כבר העביר הצעה משודרגת לשחקן.

בכל מקרה, קלינגר מעוניין לחזק את החלק ההתקפי ללא כל קשר לעתידו של תורג'מן ואחד השמות שעלו הוא אלי אלבז. החלוץ שגדל במועדון ושיחק בעונה האחרונה במדי אפולון סמירני היוונית בוחן אופציות לחזור לישראל, ואם חיפה תוכל להיענות לדרישותיו הכספיות של השחקן לא מן הנמנע שיחזור לכרמל. הקשר רועי שוקרני, שכבר סיכם את תנאיו בחיפה, צפוי לחתום רשמית עד סוף השבוע. בנוסף, בחיפה ממשיכים לעסוק במציאת מגן שמאלי משמעותי במקומו של שמואל שיימן שיחתום בהפועל באר שבע. חן דילמוני מבית"ר ירושלים הוא המועמד המוביל מבחינתו של קלינגר, ובקבוצה כבר יצרו עמו קשר, אך הצוות המקצועי עדיין מתלבט בשאלה האם הוא יכול למלא את נעליו של שיימן.

אלון תורג'מן. מקווה לצאת לאירופה (ערן לוף)אלון תורג'מן. מקווה לצאת לאירופה (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי