מכבי חיפה הודיעה: קראמר יחתום. צפו בעימות שלו עם ריינן

מיכיל קראמר
מיכיל קראמר | Gettyimages

ההולנדי סיכם וישוב ארצה לבדיקות רפואיות וחתימה, ישתף פעולה עם הבלם איתו התעמת לפני כשנתיים. במועדון הבטיחו לסאן מנחם הזדמנות להילחם על מקומו, הוחלט שלא לבצע פעילות שיווקית בכל הנוגע למכירת המנויים

(גודל טקסט)

עכשיו זה רשמי. לפני כשבועיים נחת בישראל החלוץ ההולנדי מיכיל קראמר ששוחרר מספרטה רוטרדם, והיום (רביעי) הודיעה מכבי חיפה כי הוא ישוב ארצה בשבוע הבא לצורך בדיקות רפואיות וחתימה על חוזה, לאחר שהצדדים סיכמו רשמית על תנאיו. הוא יהיה הרכש הראשון לעונה הבאה ויחליף במועדון את החלוץ היווני סטפנוס אתנסיאדיס.

קראמר, 29, עבר בקריירה בברדה, וולנדאם (במדיה כבש 22 שערים בעונת 2012/13 בליגה השנייה) ודן האח. יכולת הכיבוש שלו זיכתה אותו בחוזה בפיינורד, אצלה כבש 14 שערים בעונת 2015/16. בינואר עבר לספרטה רוטרדאם, אך שוחרר ממנה בעקבות כרטיס אדום שהוביל להשעייה משבעה משחקים. בסך הכל כבש אשתקד שני שערים בלבד.

אגב, על פי פרשן ספורט1 אסף כהן, באפריל 2016, במהלך משחק ליגה בין פיינורד לכרונינגן, התעמת עם קראמר עם בלם היריבה, אחז בצווארו ודחף אותו אל הדשא ללא תגובת השופט. הבלם היה אטיין ריינן. מעכשיו, השניים הם חברים לקבוצה. הסרטון בוידיאו הראשי של הידיעה.


קראמר. יסתדר עם ריינן במכבי חיפה? (Gettyimages)

במקביל, במכבי חיפה חוששים מכמות המנויים בעונה הבאה. כמדי עונה קיים החשש באשר לכמות מחדשי המנוי בשל הכישלונות המקצועיים בשנים האחרונות, אולם לאחר שבקיץ שעבר נרכשו כ-16,000 מנויים, מספר שהראה הבעת אמון במערכת לאור צירוף מאור בוזגלו והניסיון להנחית מנהל מקצועי זר, בקבוצה מקווים כי הקהל יאמין בשינוי הגישה ובצוות המקצועי בראשות מוחמד אלאך ופרד רוטן ואף מאמינים שכמות המנויים תישאר זהה, על אף שהוחלט שלא לבצע פעילויות שיווק נרחבות.

"הצהרנו וגם אלאך עצמו הצהיר כי לא נביא שחקנים כדי לרצות מישהו, אלא נבנה קבוצה איכותית עם שחקנים טובים שתחזיר את מכבי חיפה לצמרת הכדורגל", אמרו הבוקר בחיפה והוסיפו: "אנחנו סומכים על הקהל שלנו שגם בלי פעילויות שיווק כאלה ואחרת ימשיך להגיע למגרשים ולעודד את הקבוצה. גם בשבועות הכי גרועים שלנו היה לנו מעל 6,000 אוהדים וכרגע אנחנו בפני עונה חדשה".

בכל זאת, במועדון מבינים כי אלאך והצוות שלו צריכים לצרף לקבוצה שחקני רכש משמעותיים בעיקר בעמדות הזרים. בנוסף לחוד, לשם צורף קראמר, עמדה נוספת שדורשת חיזוק על פי הצוות המקצועי היא עמדת הקשר האחורי. בחיפה אישרו כי מתנהלות שיחות עם מספר שחקנים והמטרה להנחית קשר אחורי משמעותי עד תחילת המונדיאל.

בקרב הישראלים לא צפויים להיות שינויים משמעותיים ולמרות רצון להתחזק בישראלי בכיר, זה יקרה רק אם יהיה מדובר בשחקן חופשי. מי שצפוי לחזור לסגל וזומן לפתיחת האימונים הוא המגן סאן מנחם. האחרון הושאל בעונה האחרונה להפועל קריית שמונה והרשים במהלך העונה את הצוות ההולנדי, שהבטיח כי ייתן לו הזדמנות ממשית להילחם על מקומו בהרכב. בנוסף במועדון מקווים לסיים את הסאגה סביב מאור בוזגלו ולמרות ההתקרבות הכספית בין הצדדים בשבועות האחרונים עדיין אין סיכום רשמי.


סאן מנחם. הרשים את אלאך בק"ש ויילחם על מקומו (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי