עכשיו זה רשמי: זיקרי חתם בהפועל תל אביב ל-3 שנים

רועי זיקרי
רועי זיקרי | אתר רשמי

החלוץ שהחל את העונה שעברה בכפ"ס והושאל לרעננה מצטרף לאדומים: "לא סוד שאני כבר תקופה מחכה להגיע לכאן ולהיות חלק מאחד המועדונים הגדולים בישראל"

(גודל טקסט)

זה היה ידוע וברור, אבל עכשיו הפך רשמי. רועי זיקרי חתם בהפועל תל אביב לשלוש שנים ויצטרף לאימוני הקבוצה לקראת העונה הבאה. כזכור, זיקרי שהחל את העונה שעברה בהפועל כפר סבא ואף כבש 13 שערים בחלק הראשון של העונה הודיע על הצטרפותו לאדומים במהלך שלא היה מקובל על הבעלים של כפר סבא, יצחק שום שהחליט לא להשאירו בקבוצה והשאיל אותו להפועל רעננה לחצי האחרונה האחרונה.
 

"אני שמח מאוד להצטרף למועדון כמו הפועל תל אביב", אמר זיקרי, "זה לא סוד שאני כבר תקופה מחכה להגיע לכאן ולהיות חלק מאחד המועדונים הגדולים בישראל ואני מאמין שהשנה ניתן הרבה נחת לקהל שלנו. באופן אישי, אני מודע לעוצמות של הפועל ולציפיות מאיתנו. עבודה רבה עוד לפנינו ואני לא יכול לחכות כבר לפתיחת האימונים" אמר זיקרי אחרי החתימה לאתר הרשמי של הפועל תל אביב.

זיקרי גדל במחלקת הנוער של מכבי הרצליה עד שעבר בעונת 2009/2010 לבית"ר טוברוק שם שיחק בקבוצת הנוער של המועדון. בעונה הראשונה בקבוצת הנוער של טוברוק כבש ארבעה שערי ליגה ב-18 משחקים. בעונתו השנייה בקבוצת הנוער של טוברוק כבש 16 שערי ליגה והפך לבורג משמעותי בקבוצה (ב-28 משחקים). בנוסף כבש ארבעה שערים בגביע המדינה.

בעונת 2011/2012 שיחק עד פברואר בקבוצת הנוער של טוברוק שם המשיך לכבוש שערים רבים (10 שערים) ואז עבר להפועל קריית שמונה שם נמנה על סגל הקבוצה הבוגרת. הוא ערך שני משחקים בליגת העל באותה עונה. בתחילת עונת 2012/2013 עבר להפועל פ"ת ששיחקה בליגה הלאומית. זיקרי היה שחקן הרכב שם שיחק 29 משחקי ליגה וכבש שישה שערים.




זיקרי. שמח להגיע למועדון הפועל תל אביב (אודי ציטיאט) 
  

בעונת 2013/2014 עבר לבית"ר י-ם שם מיעט לשחק וערך 11 משחקי ליגה בלבד בהם שימש כמחליף. בעונת 2014/2015 עבר להכח עמידר ר"ג מהליגה הלאומית שם כבש שלושה שערי ליגה ב-32 משחקים. בעונת 2015/2016 חזר לבית"ר י-ם שם שוב מיעט לשחק והוא שותף בשלושה משחקי ליגה בהם שיחק 25 דקות בלבד.

בעונת 2016/2017 נדד שוב לקבוצה אחרת, והפעם עבר להפועל ראשל"צ מהליגה הלאומית שם קיים 13 משחקי ליגה וכבש שני שערים. אבל בעונת 2017/2018 חזר לעצמו כאשר עבר לשחק בהפועל כפ"ס מהליגה הלאומית שם כבש בצרורות ולאחר ששיחק 16 משחקי ליגה וכבש 13 שערים, הסתכסך עם בעלי הקבוצה ועבר לשחק בהפועל רעננה מליגת העל שם היה בורג משמעותי בהשארות הקבוצה בליגה העליונה. הוא שיחק 12 משחקי ליגה, כבש שני שערים ובישל שניים.



חיזוק ראשון לקבוצה שלו. קובי רפואה (דני מרון)






הקבוצה תפתח את האימונים ב-1 ביולי ותמריא למחנה אימונים אחרי שבועיים בפולין. עד אז אמורים להצטרף לקבוצה לפחות שישה שחקנים חדשים כולל מספר זרים. המאמן קובי רפואה יחליט בתוך שבועיים מי מבין החלוצים שחר הירש או דור חוגי ימשיך בקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי