רשמית: אלון תורג'מן חתם באוסטריה וינה לשלוש שנים

אלון תורג'מן
אלון תורג'מן | אתר רשמי

החלוץ וסוכנו גלעד קצב טסו יחד לאוסטריה ובסופו של דבר סירבו להצעת שטורם גראץ שהייתה גבוהה יותר: "פעם ראשונה שלי בחו"ל, מבטיח לתת הכל". יהיה הישראלי הרביעי במועדון אחרי שי הולצמן, עומר דמארי ורועי קהת

(גודל טקסט)

 במהלך השבועות האחרונים הצהיר אלון תורג'מן כי לאחר עונה מצוינת בהפועל חיפה ברצונו לעבור ולשחק בחו"ל, והיום (שישי) הדבר הפך לרשמי: תורג'מן חתם לשלוש שנים באוסטריה וינה ויהיה הישראלי הרביעי ששיחק במועדון, אחרי שי הולצמן, עומר דמארי ורועי קהת.

תורג'מן, כידוע, החזיק במקביל גם מהצעה מקבוצה אוסטרית נוספת, שטורם גראץ שאף הגיעה הצעה כספית טובה יותר, אבל לאחר שנפגש עם נציגי המועדונים בחר לחתום בווינה, על אף שגראץ תשתתף במוקדמות ליגת האליפות לאור העובדה שסיימה כסגנית המוליכה ואילו וינה סיימה שביעית – כאשר לטובת אוסטריה וינה עמדה העובדה שמדובר בעיר אטרקטיבית, הנחשב לאחת היפות ביבשת.

המנהל המקצועי החדש של תורג'מן פרנץ וולפהארט אמר: "אלון הוא החלוץ הראשון שצירפנו ואנחנו מאוד שמחים על צירופו. צפינו בו, ניתחנו ואנחנו משוכנעים שזהו חלוץ ברמה גבוהה". ומה היה לאלון תורג'מן לומר? "זו הפעם הראשונה שאשחק מחוץ לישראל ואני מאוד מאושר על ההזדמנות שניתנה לי. האצטדיון נראה נהדר ואני מקווה להגיע עם אוסטריה וינה להצלחות. אני מבטיח שאתן הכל עבור המועדון והאוהדים".


אלון תורג'מן מציג את מדיו החדשים (אתר רשמי)

תורג'מן הצטרף השבוע לאימוני נבחרת ישראל לקראת המשחק מול ארגנטינה וקיבל אישור ממאמן הנבחרת אלון חזן להיעדר ביומיים הקרובים. בעונה האחרונה בהפועל חיפה כבש תורג'מן 12 שערים וסייע לקבוצה לסיים במקום הרביעי. הוא זכה בשני גביעי מדינה ברציפות בשנתיים האחרונות, כשגם בשנה שעברה הניף את הגביע בזכות ניצחון בגמר על מכבי תל אביב כששיחק בבני יהודה. תורג'מן גדל בבית"ר טוברוק ושיחק בקריירה בהפועל פתח תקווה, מכבי חיפה, הפועל תל אביב ואמור בני יהודה והפועל חיפה.


תורג'מן בביתו החדש. החלוץ בחר באוסטריה וינה (אתר רשמי)

אגב, האקסית של תורג'מן הפועל חיפה מימשה את האופציה על ריסטו מיטרבסקי, שימשיך לעונה נוספת במועדון. מיטרבסקי שהגיע בחודש ינואר לקבוצה הרשים את הצוות המקצועי כאשר הפך לבורג משמעותי אצל ניר קלינגר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי