בנין פוטר מסכנין, ההתאחדות: "בלבול לא ביקש לעזוב"

טל בנין
טל בנין | ערן לוף

מאמן הנבחרת הצעירה מועמד לחזור לדוחא במקומו של בנין שסיים רשמית את תפקידו, מעסיקיו ידרשו לקבל פיצוי כספי והגיבו: "אף אחד לא פנה אלינו". גאדיר מועמד לחזור ללא קשר לזהות המאמן

(גודל טקסט)

עכשיו זה רשמי. טל בנין פוטר מאימון בני סכנין. זה היה באוויר תקופה ארוכה והצדדים נפגשו מספר פעמים עד שהיום קיבל המאמן בטלפון את ההודעה הסופית. בני סכנין צפויה להודיע השבוע על מינוי המאמן לעונה הקרובה. המועמד מוביל על פי אנשי סכנין להחליפו הוא מאמן הנבחרת הצעירה מרקו בלבול. בסכנין טוענים שבלבול עצמו הביע עניין לחזור לקדנציה נוספת בקבוצה. בסביבתו של המאמן טענו כי הוא תחת חוזה ורק אם בהתאחדות לכדורגל יסכימו להתיר את חוזהו, הוא יגיע לסכנין.

אלא שבהתאחדות לכדורגל גיחכו הבוקר על המעבר האפשרי של המאמן ואמרו: "בלבול נמצא תחת חוזה ובישיבה האחרונה הוחלט כי כל המאמנים של הנבחרות הצעירות ימשיכו עונה נוספת. אנחנו מרוצים מבלבול ורוצים שימשיך עוד עונה. בלבול או גורם אחר בסכנין כלל לא פנו אלינו בעניין". עוד הבהירו בהתאחדות לכדורגל כי למאמן יש סעיף בחוזה ואם ירצה לעזוב יצטרך לשלם פיצוי כספי. "אם יש מישהו בסכנין או המאמן עצמו שמוכנים להוציא את הכסף, שיפנו אלינו", אמרו גורמים בהתאחדות. פרט לבלבול, ניסן יחזקאל ושרון מימר מועמדים לקבוצה.

ללא קשר למינוי המאמן, בסכנין רוצים להתחזק גם במצבת השחקנים ומפעילים לחץ כבד על החלוץ מוחמד גאדיר לחזור לקבוצה. האחרון חזר לכשירות מלאה לאחר פציעה שעבר במהלך העונה ובקרוב יצטרך לקבל החלטה לגבי עתידו. "נעשה הכול בכדי שגאדיר יחזור אלינו", אמרו בסכנין. החלוץ קיבל גם הצעה מהפועל חדרה, אבל פסל אותה על הסף.

בנין בן ה-47 חתם בסכנין בינואר ועזר לה להישאר בליגה ללא דרמות מיוחדות. יחד עם זאת, בפלייאוף התחתון חלה נסיגה ביכולת הקבוצה שסיימה במקום ה-11. בנין ידע מערכת יחסים בעייתית עם מספר שחקני בית בכירים ועוד לפני תום העונה צצו הקולות הקראו לפרידה. אגב, בשנה האחרונה מאז עזיבת יוסי אבוקסיס עבדו בסכנין ארבעה מאמנים: ז'אירו סבירסקי, איימן חלאיילה, פליקס נעים ובנין. 

מרקו בלבול. ימשיך בנבחרת או יחזור לסכנין? (דני מרון)מרקו בלבול. ימשיך בנבחרת או יחזור לסכנין? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי