חן עזרא חתם לשנתיים בהפועל באר שבע, אז'ובל עשוי להצטרף

חן עזרא, אסי רחמים
חן עזרא, אסי רחמים | האתר הרשמי

קשר בית"ר ירושלים השלים את מעברו לאלופה והוצג: "חזרתי הביתה, למשפחה". בעקבות מעברו של תורג'מן לאוסטריה וחוסר הוודאות בעניין פקהארט שעשוי להישאר, חלוץ הפועל עכו מועמד לחזק את ההתקפה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

המשא ומתן בין חן עזרא להפועל באר שבע הושלם הערב (שני) והקשר שבעונה האחרונה שיחק בבית"ר ירושלים חתם על חוזה לשנתיים בשורות אלופת המדינה והוצג רשמית. "אני מאוד שמח לחתום בהפועל באר שבע", אמר הקשר לדוברות המועדון לאחר חתימתו.


"עד היום הגעתי לטרנר כשחקן קבוצה יריבה, אני שמח עכשיו שאזכה להרגיש את האנרגיות והתמיכה של האוהדים האדומים. לחזור לב"ש זה לחזור לבית, למשפחה, לעיר בה גדלתי. מחכה כבר לעלות לכר הדשא ולתת את הכל", הוסיף עזרא שסיכם בקבוצה כבר לפני מספר שבועות, והחתימה הושהתה עד לאחר שיעבור בדיקות רפואיות. אתמול הגיע עזרא לעיר הולדתו, עבר את הבדיקות ובהמשך סגר את הקצוות מול מנכ"ל המועדון אסי רחמים.


עזרא בן ה-29 כאמור הוא באר שבעי במקור שאף את צעדיו הראשונים בכדורגל החל בהפועל באר שבע, אותה עזב לאחר מכן לבית"ר טוברוק. בבוגרים הוא החל כשחקן מכבי נתניה ולאחר כחמש שנים בקבוצה, בהן גם הושאל להפועל כפר סבא, עבר למכבי חיפה בקיץ 2012. אחרי ארבע שנים בירוק, בהן ידע עליות ומורדות, עבר לשנה להפועל תל אביב ובעונה האחרונה שיחק בבית"ר ירושלים, אך סיים את חוזהו ועבר כעת לאלופה ללא תמורה.






עזרא. סוגר מעגל וחוזר לעיר בה נולד ולקבוצה בה שיחק בצעירותו (אתר רשמי)
 


עוד לפני החתימה הרשמית התחיל עזרא בחיפושים אחר דירת מגורים, וייתכן שיתגורר בקריה החרדית בעיר, בקרבת שיר צדק שמתגורר שם כבר תקופה ארוכה. עזרא הוא הרכש המשמעותי הראשון של האלופה, ומצטרף לשמואל שיימן שחתם על טיוטת חוזה ואמור להצטרף רשמית בימים הקרובים.

 


 

תודה רבה לך הקדוש ברוך הוא ! Ready for the new challenge

A post shared by Hen Ezra – חן עזרא (@hen_ezra_8) on






במקביל, הפועל באר שבע מחשבת מסלול התקפי מחדש בעקבות חתימתו של אלון תורג'מן באוסטריה וינה וחוסר הוודאות בעניינו של חלוצה הצ'כי, תומאש פקהארט. שם מפתיע שעלה מחדש בימים האחרונים בטרנר הוא שמו של בן אז'ובל, חלוצה של הפועל עכו בעונה האחרונה, שעשוי להצטרף לשורות האדומים ולהתמודד על מקום ברוטציה של ברק בכר.


בינתיים, פקהארט בוחן את צעדיו הבאים, ובשלב זה הוא לא הולך לשום מקום. הצ'כי סיים את העונה האחרונה עם 10 שערים, רובם לאחר שעלה מן הספסל, והוא חתום לעוד עונה בבירת הנגב. קבוצות מהליגות ביוון וצרפת עקבו אחריו, וכאשר ניסו לקדם מולו עניינים נרתעו מחוזהו הנכבד. שכרו השנתי של החלוץ מוערך ביותר מחצי מליון יורו, מה שמקשה על מציאת קבוצה חדשה עבורו. "תומאש לא יוותר כל-כך מהר על חוזה כמו שיש לו בבאר שבע, ואם הוא יבקש לעזוב נמשיך לחפש לו קבוצה מתאימה", אמרו בסביבתו.  



בתו של אליניב ברדה חגגה אמש את מסיבת הבת-מצווה, בהשתתפות מאות מוזמנים, ביניהם שחקני האלופה וחבריו של אליניב בתחנותיו השונות. אובידיו הובאן הגיע במיוחד מרומניה כדי להשתתף בשמחתו של הקפטן הפורש, והמפגש בין שתי האגדות המהלכות הללו עורר התרגשות רבה באולם.



ברדה והובאן. עוררו התרגשות באולם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי