הפועל חיפה תמתין לראדו גנסארי עד סוף השבוע

ראדו גנסארי
ראדו גנסארי | דני מרון

במועדון מאסו מהסחבת מול המולדבי שתוקעת גם את נושא החתמת המגן השמאלי. החלוץ המקדוני איבנובסקי שמועמד, קיבל הצעות גבוהות מקרואטיה ומרוסיה וסיכוייו להצטרף נמוכים

(גודל טקסט)

הפועל חיפה רוצה לסיים את תהליך הבנייה של הקבוצה עד לפתיחת האימונים ובעיקר רוצה להתחזק בשתי עמדות – המגן השמאלי והחלוץ. לאחר שחרורו של החלוץ יוסיפ איבנצ'יץ' ועזיבתו של אלון תורג'מן לאוסטריה וינה, במועדון רוצים להתחזק בשני שחקני התקפה – זר וישראל. בין המועמדים הישראליים נמצאים שובל גוזלן ובן אז'ובל, אך האדומים לא יהיו מוכנים לשלם תמורתם דמי העברה או השאלה.

במקביל בצוות המקצועי בודקים גם אופציות של חלוץ זר ואחת השמות שעלו הוא החלוץ המקדוני מירקו איבנובסקי (28). האחרון כבש העונה 15 שערים בסלאבן בלופו הקרואטית, במדיה סיים חוזה. נציגיו כבר שוחחו עם ראשי הפועל חיפה, אבל עיקר המחלוקת היא העובדה שהשחקן רוצה חוזה לשנתיים ואילו הבעלים יואב כץ מציע בשלב זה חוזה לעונה אחת בלבד.

בכל מקרה, השחקן מחזיק בהצעות גם מדינמו מוסקבה מרוסיה וגם מרייקה בקרואטיה, שמוכנות לשלם סכומים גבוהים יותר, מה שהופך את הסיכויים שיגיע ללא גבוהים. "בשלב זה אנחנו לא מסכימים על אורך החוזה ורק אם כץ יוותר, יש סיכוי שהעסקה תתבצע", אמר הבוקר גורם בהפועל חיפה.

לגבי עמדת המגן השמאלי, בחיפה מחכים להחלטתו של הקשר המולדבי ראדו גנסארי לגבי עתידו. המולדבי דורש שדרוג בחוזהו וישנם פערים כספיים בינו לבין חיפה שמבחינתה לא מוכנה למשוך את המגעים יתר על המידה. אם הקשר יישאר בקבוצה. האדומים יבדקו אופציות של מגן שמאלי ישראלי כשחן דילמוני הוא האפוציה המובילה. אם לא, יתפנה מקום לזר כששמו של מיהאי קורהוט מהפועל באר שבע על הפרק.


גנסארי. הפועל חיפה לא רוצה לחכות יותר מדי (דני מרון)

במקביל, אלון תורג'מן שעבר לאוסטריה וינה, זכה אתמול להמון חיבוקים ופרגונים מחבריו לנבחרת באימון שהתקיים באצטדיון רמת גן. תורג'מן היה אתמול מהבולטים באימון שהעביר אלון חזן. "אני מאמין שהבחירה שלי באוסטריה וינה טובה,  יש בסגל מספר חלוצים טובים ואני מודע לכך", אמר החלוץ. במועדון ביקשו ממני להגיע כבר ב 17 בחודש זה לתחילת האימונים שיפתחו באוסטריה ואני ממתין". תורג'מן הוסיף: "נושא הקהילה היהודית בוינה והאוכל הכשר מטופל וכבר יצרתי קשר עם מספר אנשים מהקהילה שיעזרו ויכוונו אותי ממתין כבר להצטרפות שלי".  תורג'מן ויתר על חתימה בהפועל באר שבע שביקשה אותו לאחר עונה טובה בהפועל חיפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי