בהפועל חדרה מבהירים: "עם כל הבעיות מסביב, נדע להעמיד תקציב לליגת העל"

הפועל חדרה
הפועל חדרה | מאור אלקסלסי

העולה החדשה רוצה להתחיל בהחתמת שחקנים, אבל טרם מודעת לתקציב לקראת העונה הבאה בשל אי ניהול תקין. מנכ"ל המנהלת שוחח עם היו"ר אורן גולן. בקבוצה מחכים להחלטה של אשר אלון בנוגע למגרש בהרצליה

(גודל טקסט)

העולה החדשה לליגת העל, הפועל חדרה, קיוותה להודיע על גובה התקציב של הקבוצה בעונה הקרובה, אבל נראה כי הבעיות הניהוליות של הימים האחרונים עשויים להשפיע על תקציב הקבוצה. בראש ובראשונה מדובר בבעיית הניהול התקין, כאשר בשבוע שעבר הגיעה ההודעה ממשרד המשפטים כי הפועל חדרה אינה עומדת בתקן בגלל הבעיות שהיו בזמן האיחוד בין הקבוצות בעבר הפועל חדרה וגבעת אולגה.

בשל אי ניהול תקין, צפויה חדרה שלא לקבל את מלוא ההקצבות שמגיעות לה בליגת העל מהמנהלת כאשר הסכום הכללי עומד על שמונה מיליון שקלים. לאחרונה הבהירו לקבוצה כי היא תקבל כשישה מיליון שקלים ושני המיליון הנוספים יעברו רק לאחר קבלת הניהול תקין. בחדרה כבר הסמיכו עורכי הדין בנושא שיפנו לבית המשפט בכדי לקבל את האישור המתאים. "ידענו על הבעיה הזאת כבר לפני מספר חודשים ואין לנו ספק שבסופו של התהליך נקבל את כל הכסף", אמרו במועדון. גם מנכ"ל המנהלת ניקולאס לב שוחח לאחרונה עם יו"ר חדרה אורן גולן ועודד אותו.

חשש נוסף שיכול להשפיע משמעותית על תקציבה של חדרה בעונה הבאה הוא מעצרו של ראש העירייה צביקה גנדלמן. האחרון שנחשב לפטרון הקבוצה הבטיח לראשי המועדון כי ידאג להעביר סכום של כארבעה מיליון שקלים לטובת התקציב הכללי וכעת בקבוצה חוששים שהסכום, אם יגיע, יידחה במספר שבועות, דבר שעשוי לפגוע בבניית התקציב לעונה הבאה.

בהפועל חדרה הבהירו הבוקר: "עם כל הבעיות מסביב, נדע להעמיד תקציב מינימום לליגת העל. יכול להיות שזאת לא אותה קבוצה שחשבנו לבנות לפני שבוע ושבועיים, אבל חדרה תהיה בליגת העל". בינתיים בקבוצה מחכים להחלטתו של בעלי הפועל רעננה אשר אלון אם יהיה מוכן לעבור סופית למגרש בהרצליה ואז חדרה תעבור לאצטדיון בנתניה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי