בלילתי שוחרר מבני יהודה, ואלסקיס חתם בתאילנד

נריוס ואלסקיס
נריוס ואלסקיס | האתר הרשמי

החלוץ הליטאי עליו כבר הוחלט לוותר במהלך העונה עבר לראטצ'אבורי. המגן שלא ימשיך לעונה הנוספת: "למדתי הרבה כשחקן וכאדם". חלוץ ברזילאי וקשר גמבי יפתחו את האימונים עם הקבוצה

(גודל טקסט)
החלוץ הליטאי נריוס ואלסקיס, ששוחרר בסיום העונה מבני יהודה, חתם הערב (רביעי) באמצעות סוכניו אדם קידן, גלעד קצב ושלומי בן עזרא בקבוצת ראטצ'אבורי מהליגה התאילנדית בה ירוויח 250 אלף דולר. כפי שפורסם לראשונה בספורט1, כבר בהמהלך העונה החולפת החליטו הכתומים שלא להאריך את חוזהו של החלוץ שפתח טוב את העונה, אך נחלש מאוד בסיבוב השני ובמשחקי הפלייאוף.


במקביל הודיעה הערב הקבוצה על כך שהמגן אלי בלילתי יסיים את חלקו ולא ימשיך עונה נוספת. "זו הייתה עונה עם המון חוויות", אמר הערב בלילתי לאתר הרשמי של בני יהודה. "עונה שלמדתי בה הרבה כשחקן וכאדם. אני רוצה להודות לכולם ובעיקר לכם האוהדים שהייתם לצידי. תודה".


הבעלים ברק אברמוב המריא לפנות בוקר לחופשה פרטית בחו"ל וכשיחזור אמורה הנהלת המועדון להאיץ את המאמצים להחתמת שחקני רכש זרים וישראלים לקראת פתיחה העונה הקרובה. אפונסו פיניירו, חלוץ ברזילאי בן 23, ובאבו עומאר קשר מנבחרת גמביה הצעירה, יפתחו את האימונים עם הקבוצה במטרה להרשים את יוסי אבוקסיס והצוות המקצועי.


รู้จักกับ Nerijus Valskis แบบคราว ๆ :
"เนริยุส" เล่นตำแหน่งกองกลางตัวรุก เกิดเมื่อ 4 สิงหาคม 1987 ปัจจุบันอายุ 30 ปี สูง 182 ซม. ติดทีมชาติลิธัวเนีย 14 นัด ยิง 1 ประตู ล่าสุดอยู่กับ Bnei Yehuda ในลีกอิสราเอล ลง 49 นัด ยิง 11 ประตู pic.twitter.com/VLC9kz5OCL

— สาวกราชันมังกร (@TheDragonianFC) June 6, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי