בעקבות בוזגלו: יוגברו המאמצים לצירוף עידן ורד

עידן ורד
עידן ורד | דני מרון

אחרי עזיבת הקשר, במועדון הירוק רוצים לצרף ישראלי בכיר וינסו להגיע להסכם עם כוכב בית"ר. אלאך מחפש קשר אחורי זר, ובמקביל קבוצה לקוסטדינוב. חלק ממאמני מחלקת הנוער יעבדו מהבוקר לפי התוכנית של ההולנדי

(גודל טקסט)

לאחר ההודעה הדרמטית של יעקב בוזגלו והסרטון שפרסם אתמול (רביעי) מאור בוזגלו, במכבי חיפה החליטו להפסיק את ההתעסקות סביב הקשר ולהמשיך בהכנות לעונה הבאה. "מכבי חיפה מתכוננת לעונה הבאה והחלה בבניית הסגל. תם נושא בוזגלו", אמרו הבוקר במועדון הירוק. כחלק מהמשך תוכנית העבודה ישנו רצון במועדון לצרף ישראלי בכיר לקישור, והמועמד העיקרי כרגע הוא קשר בית"ר ירושלים עידן ורד.

כפי שפרסמנו לראשונה כבר לפני שלושה שבועות, עלה שמו של ורד בחיפה, אך מאידך נטען כי העסקה תצא לפועל אם הקשר ישוחרר מבית"ר. בימים האחרונים החלו גישושים בין הצדדים ולא מן הנמנע כי לאור העובדה שבעלי בית"ר אלי טביב רוצה לקצץ משמעותית בתקציב הקבוצה והרצון של חיפה להחזיר את ורד לקדנציה נוספת, יחולו התקדמות בשיחות ואף לחזרתו של ורד למדים הירוקים. "אין ספק שיש רצון מצדה של מכבי חיפה להתחזק בשחקן ישראלי שיקדם אותה ועידן ורד עונה על ההגדרה הזאת", אמר גורם במועדון.

בנוסף, המנהל הטכני מו אלאך ממשיך בחיפוש אחר קשר אחורי זר שצפוי להגיע על חשבונו של גאורגי קוסטדינוב. אלאך מבקר באירופה ונפגש עם מספר סוכנים בכירים בנושא. במקביל בחיפה מקווים לקבל בקרוב הצעות על הקשר הבולגרי וגם על החלוץ היווני סטפנוס אתנסיאדיס שיפנו מקום הן בתקציב הקבוצה והן במצבת הזרים.

במקביל לקבוצה הבוגרת, ממשיך אלאך לבנות תוכנית חדשה גם למחלקת הנוער אותה הוא צפוי להציג בקרוב. בין השאר, ישנה כוונה מצד המנהל הטכני שחלק מהמאמנים יעבדו במשרה מלאה, משמע יגיעו למועדון בשעות הבוקר ויהיו אחראים על תכנים נוספים כגון סקאוטינג ולימוד שיטות מעבר לאימונים הרגילים של הקבוצות אותן יובילו בעונה הקרובה. "מחלקת הנוער תעבור שינוי משמעותי הקיץ לאו דווקא במצבת כוח האדם, אלא כאסטרטגיה אותה מוביל אלאך", ציינו במכבי חיפה.


ורד. יחזור ללבוש ירוק בגלל בוזגלו? (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי