ז'איר אמאדור חתם לשלוש שנים במכבי תל אביב

ז'איר אמאדור
ז'איר אמאדור | מכבי תל אביב - האתר הרשמי

רכש שני לצהובים: הבלם הפורטוגלי בן ה-28 שעלה ליגה עם הואסקה הגיע בהעברה חופשית: "אנסה לזכות בכמה שיותר תארים". מנספורד: "אחד משחקני ההגנה הטובים בליגה הספרדית השנייה, ייתן לנו יציבות"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)
מכבי תל אביב הודיעה רשמית על החתמתו של הבלם הפורטוגלי ז'איר אמאדור על חוזה לשלוש שנים. מדובר ברכש השני של ולאדן איביץ' אחרי איתי שכטר. הבלם בן ה-28, שעלה אשתקד ליגה עם הואסקה הספרדית, הגיע בהעברה חופשית. הוא ילבש את החולצה מספר 3, שהייתה שייכת ליובל שפונגין. 


"אני מאוד שמח להיות כאן במועדון כמו מכבי תל אביב. אני שמח ונרגש לשחק בליגה הישראלית ואני מחכה ללמוד על המועדון יותר ולנסות לזכות עם הקבוצה בכמה שיותר תארים", אמר השחקן לאתר הרשמי של הצהובים.


המנ"כל בן מנספורד הוסיף: "אנו שמחים להמשיך בהחתמות של הקיץ עם התוספת של ז'איר. בכל ספרד, ז'איר נחשב לאחד משחקני ההגנה הטובים בליגה הספרדית השנייה בעונה שעברה ונבחר מספר פעמים לנבחרות המחזור ולנבחרת העונה. לז'איר היה ביקוש רב, במיוחד ממועדונים בליגה הספרדית, לכן אני מאושר שהוא העדיף לבחור במכבי ולהתחיל פרק חדש ומאתגר איתנו. ז'איר הוא שחקן הגנה גבוה וחזק שייתן לנו יציבות בצד שמאל של ההגנה. כמועדון, עקבנו אחריו במשך זמן לא מועט, עובדה מספקת מאוד שעבודה קשה מובילה לתוצאות. ברוך הבא ז'איר!".



רכש שני לצהובים. אמאדור במעמד החתימה (מכבי ת"א, רשמי)


ז'איר נולד בפורטוגל ואומץ על ידי משפחה ספרדית. הוא שיחק בויינובנסה והשתייך לקבוצת המילואים של לבאנטה. בקיץ 2016 חתם לשנתיים בהואסקה ורשם איתה את העלייה ההיסטורית ללה ליגה בתום עונה נפלאה בה כבש ארבעה שערים ב-42 משחקי ליגה.


מאוחר יותר הרכש השני של הצהובים סיפר לאתר הרשמי של המועדון: "כל פעם שיש לי הזדמנות לעלות להתקפה אני עושה את זה. הבקעתי ארבעה שערים בענה שעברה למרות שבסופו של דבר אני שחקן הגנה. נבחרתי ל-11 של הליגה השנייב בספרד אשתקד והייתה לי עונה חלומית".

הציפיות מהעונה הקרובה: "אני רוצה להמשיך להתפתח, להכיר את המועדון ולעשות עונה מוצלחת. אני מקווה שנצליח לזכות באליפות ונשמח את האוהדים כי אנחנו מכבי תל אביב".
 

תפקודו במגרש: "אני בלם אמצע שמאל, שם אני מרגיש הכי נוח ובא לידי ביטוי בצורה הכי טובה. מכבי משחקת באירופה אז כנראה שהיא עושה את הדברים נכון. אני אוהב לטפל בכדור ואני יכול לתרום הרבה גם מבחינה הגנתית". 




אמאדור מוצג (מכבי תל אביב, רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי