דמארי מתקרב להפועל ת"א, רז כהן חתם ל-4 שנים

עומר דמארי מכבי חיפה בית"ר ירושלים
עומר דמארי מכבי חיפה בית"ר ירושלים | דני מרון

הקשר הצטרף מכפ"ס: "מודע לאחריות". האדומים טוענים שעד השבוע הבא החלוץ ישוחרר מלייפציג שתשתתף בשכרו. במועדון ממתינים לראות אם ראדי יפחית מדרישותיו הכספיות. "עד מחנה האימון יהיו לנו תשעה שחקנים חדשים"

(גודל טקסט)

כפי שפורסם לראשונה בספורט1, רז כהן חתם לארבע שנים בהפועל תל אביב והפך לשחקן הרכש השני של המועדון אחרי רועי זיקרי. הקשר, שגדל בהפועל כפר סבא ועזב אותה לראשונה בקריירה שלו, אמר לאתר הרשמי של האדומים: "אני שמח להיות חלק מהפרויקט החדש בהפועל תל אביב ומודה לבעלים ולצוות המקצועי על האמון בי. הפועל זה מועדון ענק עם קהל מדהים שאני כבר מחכה לפגוש. אני מודע לאחריות הגדולה ולהזדמנות שנפלה בחלקי ואעבוד קשה בשביל להצליח כאן. יאללה הפועל". כהן  רשם אשתקד 19 הופעות ליגה וכבש שער אחד.


בנושא אחר, ראשי הפועל תל אביב פועלים להוציא לפועל את בקשתו של המאמן, קובי רפואה, להחזיר לקבוצה את החלוץ עומר דמארי כהחתמה המוגדרת במתחם חודורוב כחוד החנית. סוכנו של דמארי פועל בימים האחרונים במרץ מול קבוצתו הגרמנית ר.ב לייפציג ומסתמן כי במהלך השבוע הבא יודיעו הגרמנים על התנאים שלהם בהסכם הפרידה מהחלוץ.
 

גורם השותף למהלך אמר: "אנחנו נמצאים בקשר רציף עם הגרמנים ומאמינים שבקרוב תהיה פגישה למציאת הדרך בה דמארי יעזוב. מדובר בהסכם בו ישלמו הגרמנים חלק מהחוזה של החלוץ לעונה הקרובה".



רכש שני לאדומים. רז כהן (האתר הרשמי של הפועל תל אביב(


בתוך כך, בהפועל תל אביב מאשרים שקיבלו את רשימת רהשחקנים שהצוות המקצועי ביקש וכל מו"מ מול שחקנים עם כרטיס ביד או כאלו שיש להם חוזים מתנהל בקצב שלו וללא לחץ. גורם במועדון: "עד לפתיחת האימונים ולהמראה באמצע החודש הבא למחנה האימונים בפולין יהיו בקבוצה לפחות תשעה שחקנים חדשים. לא צריך להיגרר ללחץ, רק שחקנים שמבינים לאן הם מגיעים ומה זה להיות בליגת העל בהפועל תל אביב ילבשו מהקיץ את החולצה האדומה".
 

המו"מ והשיחות להחתמת הקשר הברזילאי ז'אורז'יניו מתנהלות ע"י נציגו של הברזילאי מול אלי טביב השוהה בארצות הברית. למהראן ראדי הדורש כ–300 אלף דולר לעונה הובהר כי יצורף למועדון רק אם יסכים לשכר של כ–120 אלף דולר ומענקים כספיים משודרגים גבוהים על זכייה בתארים והגעה לאירופה. אביחי ידין עשוי לעבור לשחק בליגה הקפריסאית ויש שתי קבוצות החפצות בו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי