בני בן זקן יאמן את בני סכנין בעונה הקרובה

בני בן זקן
בני בן זקן | האתר הרשמי

הקבוצה מהמגזר החליטה ללכת על אקס בית"ר ירושלים שיחליף את טל בנין על הקווים. "אנחנו מקווים שהעונה לא נצטרף להחליף שלושה מאמנים", אמרו במועדון. שלושה זרים יגיעו, קיימת אפשרות שאבידור ושמש יישארו

(גודל טקסט)

מאמן חדש לבני סכנין. בני בן זקן' שאימן בעונה האחרונה בביתר ירושלים, הוא זה שיוביל את הקבוצה מהמגזר בעונה הקרובה ויהיה מחליפו של טל בנין לאחר שחתם הערב (חמישי) על חוזה לעונה אחת.


בן זקן נפגש לפני יומיים עם ראשי בני סכנין והצליח להרשים את הצוות הניהולי של המועדון הן בזכות התכניות המקצועיות שלו ולא פחות מכך בגישה החיובית שלו כלפי שחקני הבית והשחקנים הצעירים של המועדון.


במהלך התקופה האחרונה עלו לא מעט שמות במועדון והדעות היו חלוקות בין ניסן יחזקאל שנפגש עם ראשי המועדון ובין שרון מימר ששמו עלה במהלך השבועות האחרונים. עוד קודם לכן ניסו בסכנין לשכנע את המאמן של הנבחרת הצעירה מרקו בלבול לחתום, אבל האחרון בחר להישאר בנבחרת. 



אתגר חדש. בני בן זקן (דוברות בני סכנין)


במהלך השיחות בין בן זקן לראשי סכנין דובר גם על שחקנים שצפויים להגיע כאשר המטרה הראשונה להחתים שלושה זרים בעמדות המגן השמאלי במקומו של וונדרסון, בלם אחורי על חשבונו של אברהם פאס שפרש וקשר מרכזי.


בנוסף, בן זקן צפוי לקבל החלטה לגבי המשך דרכם של החלוצים עידן שמש ויובל אבידור שאמנם האופציות עליהם לא מומשו אך אם בן זקן ירצה, במועדון ינסו להגיע עמם להסדר. "הרגשנו שבן זקן זה המאמן המתאים ביותר בשלב הזה ואנחנו מקווים כי העונה לא נצטרך להחליף שלושה מאמנים". אמרו במועדון.



יביא לפחות שלושה זרים חדשים. בן זקן (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי