בן זקן ינסה לסייע בהבאתם של קלאודימיר וז'אורז'יניו

ז'אורז'יניו
ז'אורז'יניו | ערן לוף

המאמן החדש של סכנין יתחיל בתחילת השבוע בהכנות לעונה הבאה וינסה להביא את שני שחקני בית"ר אותם אימון בעונה שעברה. גם החלוץ מוחמד גאדיר על הכוונת

(גודל טקסט)

בני סכנין התחילה סוף סוף את הכנותיה לעונה הבאה כאשר אתמול (חמישי) מינתה את בני בן זקן למאמן הקבוצה. בן זקן יגיע כמחליפו של טל בנין שפוטר לפני מספר ימים.

בקבוצה סיפרו כי ההעדפה לבן זקן באה גם בשל העובדה שהרשים בשיחה עם ראשי המועדון וגם לאור העובדה שידע להסתדר עם הלחץ הגדול בבית"ר ירושלים ולא נכנע ברגעים מסוימים ללחצי הקהל. "בן זקן הוכיח בעונה האחרונה שני דברים עיקריים – הצלחה מקצועית ועמידה בלחצים גדולים הן מצד הבעלים והן מצד הקהל. חשבנו לעצמנו שזה סוג המאמן שאנחנו רוצים להביא לקבוצה" אמרו.

במהלך השיחה בין הצדדים אף דובר על הקבוצה וכיצד בן זקן ירצה לראות את סכנין בעונה הקרובה. המאמן עצמו הסביר כי אין בכוונתו לבצע שינויים רבים כאשר עיקר החיזוק יגיע בעמדות הזרים וזאת לאור העובדה שלקבוצה יש כרגע זר אחד בלבד והוא החלוץ ג'ורדן פושה.

בסכנין הביעו עניין בשני הברזילאים של בית"ר ירושלים – קלאודמיר פריירה וז'אורזיניו וכבר פנו לסוכנם של השניים, איתן מזרחי. מזרחי הסביר לאנשי סכנין כי קלאודימיר טרם יודע על עתידו ואם האופציה עליו תממומש ואילו ז'אורז'יניו צריך לקבל החלטה אם יסכים להתיר את חוזהו בבית"ר.


קלאודמיר. ילבש אדום? (דני מרון)

בקבוצה מקווים כי לאור העובדה שבן זקן אימן את השניים בעונה האחרונה תסייע להבאתם לקבוצה. שחקן נוסף שנמצא על הפרק הוא החלוץ מוחמד גאדיר שכבר קיבל פנייה מראשי סכנין לחזור לקבוצה.

גם מהראן ראדי קיבל איתותים על רצונה של סכנין להגעתו אבל הוא מחזיק בהצעה גבוהה יותר מהפועל תל אביב וצפוי לסכם במדי האדומים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי