סוף הסאגה? רומאריו פירס החליט להישאר במכבי פ"ת

רומאריו פירס
רומאריו פירס | מאור אלקסלסי

הברזילאי, שבחן הצעות מעבר לים, קיבל החלטה ונציגו אבי נמני ייפגש ב48 השעות הקרובות עם אבי לוזון במטרה לסכם על חוזה חדש. במועדון אישרו: בנפיקה התעניינה לגבי סולומון. וגם: מועד חדש לפתיחת האימונים

(גודל טקסט)

בשורות טובות למכבי פתח תקווה. לספורט1 נודע שלאחר סאגה שנמשכה שבועות ארוכים, הקשר הברזילאי רומאריו פירס קיבל החלטה להישאר במועדון וב-48 השעות הקרובות צפוי להיפגש סוכנו אבי נמני יחד עם האיש החזק במלאבס אבי לוזון במטרה לסכם על חוזה חדש לשנתיים. במועדון אישרו את הידיעה והוסיפו: "עד שזה לא יסתיים לא נברך על המוגמר, אבל הכיוון חיובי".

כזכור, פירס בחן בתקופה האחרונה הצעות נוספות, כולל כאלה שהיו משדרגות אותו כלכלית, אך בפ"ת ציינו שלכל אורך התקופה השיחות בינם לבין נציגו היו ברוח טובה, מתוך הכרה לברזילאי והבנה שהוא יוכל להשתדרג כלכלית. לאחר שהשחקן הבין בימים האחרונים שההצעות לא היו מספיק טובות על-מנת לשכנעו לעזוב, הוא קיבל את ההחלטה להישאר.

"יש דברים שהם מעבר לכסף. במכבי פתח תקווה הראו כל התקופה הזאת שהם מעריכים אותי, התחברתי לישראל ולמקום", אמר הברזילאי למקורביו.

בינתיים, בפ"ת אישרו את ההתעניינות של בנפיקה הפורטוגלית במנור סולומון, אשר פורסמה אמש בתקשורת המקומית. במועדון סיפרו כי גלעד קצב, אשר יצר קשר עם הפורטוגלים, העמיד בפני המועדון את ההצעה והתעניינות. בתוך כך, מועד פתיחת האימונים הוזז והמלאבסים יתחילו את העונה ביום שלישי בעוד כשבועיים, בתאריך ה-26 ליוני, במקום ב-24, המועד הראשוני.


"יש דברים שהם מעבר לכסף". פירס (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי