וואקמה מצפה להפוך לשיאן השכר של הפועל באר שבע

טוני וואקמה
טוני וואקמה | דני מרון

במועדון לא מתלהבים לפתוח את חוזהו של הניגרי ששיגר מסרים ולפיהם הוא מצפה לשדרוג בתנאי שכרו. האלופה תחל את ההכנות לעונה הבאה ביום שלישי באצטדיון וסרמיל, מרבית השחקנים הבכירים ייעדרו

(גודל טקסט)

הכנותיה של הפועל באר שבע לקראת העונה הבאה ייפתחו ביום שלישי הקרוב. אימון הפתיחה שיתקיים בווסרמיל יערך במתכונת מצומצמת, ללא מרבית השחקנים הבכירים, ביניהם טוני וואקמה השוהה בחופשה בניגריה.

לפני יציאתו לחופשת מולדת שיגר הגנרל מסרים ולפיהם היה מצפה לשדרוג בתנאי שכרו שיביא לידי ביטוי את מעמדו המקצועי. חוזהו של וואקמה, שיסתיים בעוד שנה, שודרג פעמיים בשנה האחרונה, והוצמד לשני שיאני השכר – איסאק קוואנקה ותומאש פקהארט, שכל אחד מהם מתהדר בשכר שנתי המוערך ביותר מחצי מליון יורו.

עכשיו, אומרים בסביבתו, טוני ממתין לקפיצת השכר הנוספת שתהפוך אותו לשחקן בעל השכר הגבוה ביותר בטרנר. לא ברור כיצד ראשי האלופה יתייחסו לאתגר הכלכלי שוואקמה מתכוון להציב לפניהם, ורק עם חזרתו לישראל יוכלו להבין טוב יותר מהי עמדתו. כזכור, לפני שנה שורבב שמו של הפנומן הניגרי כמועמד לנחות בליגה הסינית, ואז הצליחה אלונה ברקת להבטיח את הישארותו כנגד הכנסת מקצה שיפורים לחוזהו. מהלך דומה נעשה כעבור מספר חודשים, ובמועדון אמרו שמבחינתם מדובר בפריצה האחרונה של מסגרת השכר שלו.

אשר לקוואנקה, ברחוב הספורטיבי חל שינוי בכיוון הרוח, כאשר רבים מאוהדי הקבוצה דוחקים בו להגיע להסכם כספי הגיוני עם האגודה בנוגע לתנאי עזיבתו. כפי שפרסמנו כאן, קוואנקה הודיע שהוא דורש את מלוא חוזהו, עד היורו האחרון.


מה יעלה בגורלו? וואקמה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי