מעבר של הרגע האחרון? רעננה או חדרה עשויות לארח בכפר סבא

אצטדיון "לויטה"
אצטדיון "לויטה" | דני מרון

עיריית הרצליה לא הסכימה לשפץ את האצטדיון כדי שיוכל לארח בליגת העל וביומיים הקרובים צפויה להתקבל החלטה סביב 'לויטה'

(גודל טקסט)

הפועל רעננה והפועל חדרה הן שתי הקבוצות היחידות בליגת העל שטרם הודיעו על האצטדיון שיארח את משחקיהן הביתיים בעונה הבאה. בשבועיים האחרונים היה נראה כי רעננה תעבור לאצטדיון בהרצליה וחדרה הייתה אמורה לשמש כקבוצה השלישית באצטדיון נתניה לצדן של מכבי תל אביב ומכבי נתניה, אלא שבשיחות שנערכו בין בעלי רעננה אשר אלון לראשי עיריית הרצליה לא הגיעו הצדדים לסיכום על שיפוץ האצטדיון ולכן הנושא ירד מהפרק.

במקביל, גם אלון וגם נציגי המנהלת מבינים כי יש לקבל החלטה בקרוב ואופציה נוספת שעלתה היא אצטדיון 'לויטה' בכפר סבא. במהלך היומיים הבאים ייערכו מספר שיחות בין נציגי האצטדיון לאשר אלון ואם הצדדים יגיעו לסיכום תעבור רעננה לכפר סבא. ראוי לציין כי המנהלת אישרה את האצטדיון מתוך רצון לאפשר למגרש נוסף לארח משחקים בליגה הראשונה.

אופציה נוספת שעלתה היא שאם רעננה לא תסכים לעבור לכפר סבא ותחליט להישאר בנתניה, תוכל הפועל חדרה להחליט אם ברצונה להישאר באצטדיון 'סמי עופר' כפי שכבר הכריזה לפני שבועיים או להעביר את האירוח לכפר סבא. גורם בחדרה אמר: "אם לא נקבל ניהול תקין ונתקשה להעמיד תקציב ראוי, רק אז האופציה של האצטדיון בכפר סבא תעלה על הפרק. המטרה בשלב זה לשחק בנתניה או בסמי עופר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי