נחשף צוותו של איביץ' במכבי ת"א, אובארוב יסייע למחלקות הנוער

שורה אובארוב
שורה אובארוב | אודי ציטיאט

הצהובים אישרו היום כי מאמן השוערים יסייע מעתה והלאה למחלקות הצעירות ("ניתנה לי ההזדמנות להמשיך להיות מעורב בטיפוח הדור הבא"), את מקומו ימלא חריסטוס קלפקיס. מילוש סלינוביץ' ישמש כעוזר המאמן

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הכריזה רשמית על הצוות המקצועי שיעבוד עם ולאדן איביץ' בעונה הקרובה. מדובר בעוזר המאמן מילוש וסלינוביץ', מאמן השוערים חריסטוס קלפקיס, מאמן הכושר דרקו אוברדוביץ' והפיזיותרפיסט ננאד קובאצ'ביץ'. קלפקיס, קובאצ'ביץ' ו-וסלינוביץ' עבדו בעבר עם איביץ' בפאוק. מאמן הכושר אוברדוביץ' הובא על ידי וסלינוביץ' עצמו.  

וסלינוביץ', 38, אימן בעונה האחרונה את ווז'דובאץ ועזב אותה לטובת מכבי תל אביב. קלפקיס היווני בן ה-44 היה שוער נבחרת יוון הצעירה וכמאמן שוערים שיתף פעולה עם איביץ' במחלקת הנוער של פאוק ובקבוצה הבוגרת. אוברדוביץ' בן ה-45 עבד בעבר בשבע מדינות שונות: סרביה, מונטנדגרו, לוב, סין, אירן, סעודיה ובולגריה ואשתקד שיתף פעולה עם וסלינוביץ' בווז'דובאץ. קובאצ'ביץ' בן ה-34 היה ראש המערך הרפואי בפאוק וכן שימש כפיזיותרפיסט של נבחרות סרביה השונות. 

איביץ' אמר לאתר הרשמי של הצהובים: "מילוש וסלינוביץ' הוא מאמן מוערך שעבד איתי בעבר בפאוק וצבר הרבה ניסיון במועדונים בסרביה ובהתאחדות הסרבית. חריסטוס קלפקיס עבד איתי מיומי הראשון במחלקת הנוער של פאוק במשך שנתיים וחצי ובקבוצה הבוגרת בשנה וחצי נוספות. דארקו אובראדוביץ' משמש כמאמן כושר כ-20 שנה והוא רכש ניסיון רב בכל העולם, בעוד שננאד קובאצ'ביץ' הוא ספורט-תרפיסט שעבד איתי בעבר בפאוק ונחל הצלחה רבה בסרביה".

שורה אובארוב ששימש כמאמן השוערים מאז פרש ממשחק פעיל בשנת 2000 ימשיך לעבוד במועדון בטיפוח הדור הבא של השוערים ולמעשה הוא סיים את תפקידו בקבוצה הבוגרת. אובארוב, אמר לאתר הרשמי: "מאז הצטרפתי למכבי ת"א ב-1991 כשוער ולאחר 18 שנים ארוכות ומספקות, אני זז הצידה מהעבודה היומיומית עם השוערים של הקבוצה הבוגרת. אבל אני לא מתכוון לעזוב את המועדון ואני מאושר שניתנה לי ההזדמנות להתמקד בלעזור לטפח את הדור הבא של השוערים במכבי".

כזכור, יחד עם ג'ורדי קרויף עזב כל אנשי הצוות המקצועי: עוזרי המאמן דני פויאטוס, קרלוס גרסיה ויד ימינו של ההולנדי דומינגו מרין, מאמן הכושר חואן טוריחו וכאמור אובארוב, שיזוז למחלקת הנוער. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי