אם קלינגר יעזוב לנבחרת, יובל נעים מועמד מוביל להחליפו

יובל נעים
יובל נעים | מאור אלקסלסי

בהפועל חיפה ממתינים להחלטת ההתאחדות לכדורגל בנושא המאמן הלאומי הבא ובוחנים אופציות חלופיות ליתר ביטחון. גנסארי יקבל החלטה עד יום רביעי לגבי עתידו

(גודל טקסט)

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר עומל קשה בשבועות האחרונים כדי לבנות סגל ראוי לקראת העונה הקרובה, בה תשחק הקבוצה גם במסגרת הליגה האירופית. קלינגר טרם חתם על חוזה בקבוצה לעונה הקרובה, והוא ממתין בצוותא עם הבעלים יואב כץ להחלטת ההתאחדות לכדורגל בנוגע למאמן נבחרת ישראל.

קלינגר ורוני לוי הם המועמדים לתפקיד מאמן הנבחרת ובהפועל חיפה אפשרו למאמן לחכות עם החתימה בקבוצה עד אשר תתקבל ההחלטה בהתאחדות, אבל במקביל בחיפה כבר בוחנים אופציות להחלפתו של קלינגר למקרה שיעזוב לנבחרת והמועמד העיקרי הוא יובל נעים. במהלך הקיץ עוד רצה כץ לראות את אלישע לוי כמחליפו של קלינגר במידת הצורך, אבל האחרון חתם כמאמן מכבי פתח תקווה וכעת הועלה שמו של נעים. "יואב כץ מאוד מעריך את נעים ואת העבודה שלו, אבל ימתין להחלטה של ההתאחדות בנושא קלינגר", אמרו בחיפה.

כאמור עד אשר תתקבל החלטה בנוגע למאמן הלאומי הבא, קלינגר וכץ ממשיכים לבנות את הסגל כאשר המטרה היא להחתים את הקשר המולדבי ראדו גנסארי על חוזה חדש. לאחרונה נערכו מספר שיחות בין השחקן ונציגו לבין כץ ובמועדון מקווים כי עד יום רביעי יקבל השחקן החלטה לגבי עתידו. "אם גנסארי יחליט למצות את האופציות באירופה, נעבור למועמדים אחרים", אמרו בהפועל חיפה. בנוסף בימים הקרובים צפויים לחתום רשמית בקבוצה המגן חן דילמוני והקשר רועי שוקרני.


יובל נעים. ממתין גם הוא להחלטת ההתאחדות בשל הנסיבות (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי