סכנין דוחקת בגאדיר לשוב, אפשרות: מוגרבי יעבור לבאר שבע בטרייד

פיראס מוגרבי
פיראס מוגרבי | ערן לוף

אלקרינאווי עשוי לעשות את הדרך ההפוכה, הקבוצה מהמגזר תקבל תוספת תשלום משמעותית. החלוץ שזומן לפתיחת האימונים ממתין להחלטת המועדון. שמואל שיימן חתם לשנתיים: "אני שמח להצטרף לאלופת המדינה"

(גודל טקסט)
רכש שני להפועל באר שבע. האלופה הודיעה רשמית על צירופו של המגן שמואל שיימן בחוזה לשנתיים. שיימן מצטרף לחן עזרא שחתם בשבוע שעבר. המגן אמר לאתר הרשמי: "מתרגש ושמח להצטרף לאלופת המדינה. הייתה לי תקופה נהדרת בהפועל חיפה ואני רוצה להודות לכל הנאשים במערכת. כעת, אני מחכה לאתגרים החדשים שמצפים לנו".


שיימן בן ה-30 יצטרף לתחנה הרביעית שלו בישראל אחרי מכבי חיפה, הפועל תל אביב והפועל חיפה, בה שיחק בשנה וחצי האחרונות. שיימן רשם 49 הופעות ליגה במדי הפועל חיפה וכבש את אחד השערים בגמר גביע המדינה. למגן הופעה אחת בנבחרת ישראל. כזכור, המגן הגיע לסיכום עם הפועל באר שבע במהלך העונה ורק כעת יצאה ההודעה הרשמית על החתימה.


כעת, להפועל באר שבע יש בסגל שלושה מגנים שמאליים והמשמעות היא שהאלופה תנסה למצוא קבוצה להונגרי מיהאי קורהוט, שמיעט לשחק בעונה שעברה. אתמול הודיעה באר שבע על החתמתו של השוער דודו גורש לעונה נוספת ועוד קודם לכן נפרדה מאליניב ברדה שפרש ומו"מ לגבי תפקידו החדש אמור להיפתח וממהראן ראדי שצפוי לחתום בהפועל תל אביב. כידוע, האלופה תפתח מחר (שלישי, 18:00) את אימוניה באצטדיון וסרמיל בהשתתפות לא מעט שחקנים צעירים וכאלה שחזרו מהשאלה. בסך הכל, זומנו 28 שחקנים לאימון הפתיחה. 



קיימת אפשרות לטרייד. מוגרבי (דני מרון)


מבין המושאלים: עמית ביטון, וובה בראון, נועם גמון, רז רחמים ועמראן אלקרינאווי זומנו לפתיחת האימונים, אך נראה שיושאלו לעונה נוספת. לגבי, אלקירנאווי הוא חתום לעוד ארבע שנים בטרנר ונמצא תקופה ארוכה תחת המעקב של ברק בכר. אם ירשים באימונים, ייתכן שיקבל הזדמנות להילחם על מקומו ברוטציה, אך קיימת אפשרות שיוצע לסכנין בטרייד על פיראס מוגרבי ובתוספת תשלום משמעותית בעד כרטיסו. 


מוחמד גאדיר, שזומן לפתיחת האימונים, ממתין להחלטת המועדון אם לממש את האופציה עליו, כשבמקביל סכנין דוחקת בו לחזור לקדנציה נוספת. בבירת הנגב שומרים בשלב זה על עמימות בעניינו של השוער גיא חיימוב שחתום בקבוצה לעוד עונה ומבוקש במכבי חיפה. הירוקים אותתו לנציגיו של חיימוב שהצטרפותו תהיה רלוונטית אם ישוחרר מב"ש ללא תמורה, מה שלא צפוי לקרות. כפי שפרסמנו, השוער מצפה לשדרוג משמעותי בשכרו.    


לאימון הפתיחה הוזמנו גם שיר צדק, מיגל ויטור, תומאש פקהארט ואיסאק קוואנקה. האחרון קורא את המפה, ועדיין איתן בעמדתו – עזיבה תמורת קבלת פיצוי בגובה חוזהו לעונה הבאה. ג'ון אוגו ששוהה עם נבחרת ניגריה במונדיאל לא יגיע כמובן וכמוהו גם טוני וואקמה שקיבל הארכה לחופשה. גם בן שהר, אורן ביטון, בן ביטון, דן איינבינדר, לואי טאהא וחנן ממן ששהו עם נבחרת ישראל יקבלו עוד כמה ימי חופשה. הצעירים אור דדיה, איתמר שבירו, בני נתן, יונתן אליאס ועמית קרן יתאמנו עם הקבוצה הבוגרת.   




רחמים ושיימן בלחיצת ידיים. רכש חדש בבירת הנגב (האתר הרשמי)


"כבוד גדול עבורי להיות עם מסי על אותו מגרש"
בלי קשר למירי רגב וללא אף מילה על ג'יבריל רג'וב, ניגריה וארגנטינה ייפגשו ב-26 ביוני וכבר עכשיו יש מי שדואג להעלות את המוטיבציה של ג'ון אוגו לקראת המפגש עם ליאו מסי.


ברשתות החברתיות ובפורום האוהדים של הפועל באר שבע הופיעו בימים האחרונים מסרים הקוראים לגרזן הניגרי לסגור את החשבון עם הפרעוש, נקמה על ביטול משחקה של ארגנטינה בישראל. "הלוואי שאוגו ישבור למסי את הרגל", צוטט אחד המשתתפים בפורום האוהדים של האלופה. "אל תדאגי מירי, ג'ון יעשה את העבודה", צוטט משתתף אחר. והיה מי שכתב: "מקווה שאוגו יזמבר את ארגנטינה". את שלל הברכות והאיחולים תימצת אדום עתיק שרשם באתר וסרמיליה: "בשבילנו, אוגו, תדאג להדיח את ארגנטינה משלב הבתים".


בינתיים שיפר אוגו את מעמדו בנבחרתו. הוא שותף במשחקי ההכנה האחרונים של הסופר איגלס וייתכן שיזכה לראות למסי את הלבן בעיניים. מבחינתו, מדובר באירוע מכונן ובראיון לספורט1 הוא התקשה להסתיר את התרגשותו. "זה יהיה כבוד גדול עבורי להיות עם מסי על אותו מגרש", הוא אמר.



אוגו מחכה למפגש בשבת הקרובה עם ליאו מסי (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי