איולפסון נמכר ללבסקי סופיה תמורת חצי מיליון יורו

איולפסון
איולפסון | דני מרון

הבלם נרכש על ידי המועדון הבולגר, הירוקים יכניסו 30 אחוזים מכל מכירה עתידית. בבולגריה טוענים: האיסלנדי מבוקש באנגליה. במועדון קיבלו איתותים ממקורביו של עידן ורד, כרגע: אליסון דוס סנטוס נשאר

(גודל טקסט)
הולמאר איולפסון האיסלנדי, שהיה שייך למכבי חיפה, נמכר הערב (שני) ללבסקי סופיה הבולגרית. הירוקים קיבלו עבור כרטיסו חצי מיליון יורו ואם השחקן יימכר בעתיד, הם ישלשלו לכיסם עוד 30% מסכום העסקה.


לטענות כלי התקשורת הבולגרית לשחקן שנכלל בסגל של איסלנד למונדיאל יש הצעות מאנגליה ומכירה נוספת שלו כאמור תכניס למכבי חיפה סכום כספי משמעותי. הירוקים, כזכור, רכשו את הבלם ב-1.1 מיליון יורו.


הבלם בן ה-28 הגיע לכרמל בינואר 2017 ורשם 16 הופעות במדי מכבי חיפה. בקיץ האחרון הושאל ללבסקי סופיה במדיה שותף ב-19 משחקים, סיים עמה במקום השלישי בליגה המקומית והמועדון החליט לממש את האופציה. מנכ"ל מכבי חיפה אסף בן דב אמר לאחר השלמת העסקה: "אנחנו מאחלים להולמאר המון המון בהצלחה".



ישוב לכרמל? עידן ורד (ערן לוף)


בתוך כך, בכרמל ממשיכים בחיפושים אחר שחקנים ישראלים בכירים שיגיעו בין השאר על חשבונו של מאור בוזגלו שסיים את דרכו בקבוצה. במועדון רוצים לראות את עידן ורד שב לקדנציה נוספת, אך מהלך כזה יבשיל רק בתנאי שבית"ר ירושלים תודיע כי בכוונתה לשחרר את השחקן. "כל עוד ורד יהיה תחת חוזה, אנחנו לא נפנה אליו", הסבירו. בימים האחרונים מכבי חיפה קיבלה איתותים מסביבתו של הקשר ובהם הובהר שהוא אינו מתכוון להמשיך בבירה.


בנושא אחר, בקבוצה הדפו את השמועות לפיהן הבלם אליסון דוס סנטוס יעזוב. בחיפה טרם קיבלו החלטה בנושא ורק אם יצליחו למצוא בלם טוב משמעותית, יחשבו על פרידה מהברזילאי. 

 
 

 הירוקים יקבלו 30% ממכירה עתידית (מכבי חיפה, האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי