גוראן יוזינוביץ' מועמד לבני סכנין, גם שמו של פאליץ' עלה

גוראן יוזינוביץ'
גוראן יוזינוביץ' | Gettyimages

בני בן זקן מקווה לצרף עוזר מאמן בהקדם, כדי שזה יעזור לו באיתור שחקנים זרים. הוצעו שחקנים מברזיל ומקרואטיה, ביניהם המגן שכלל לא שיחק בעונה שעברה עקב פציעה בברך והקשר שהיה ברשימות בינואר האחרון

(גודל טקסט)

ראשי בני סכנין והמאמן בני בן זקן החלו במירוץ של שיחות לקראת העונה הקרובה. המטרה הראשונה של המאמן היא להחתים את הצוות המקצועי, כאשר בן זקן צפוי למנות לצדו עוזר מאמן ומאמן כושר מטעמו. גורמים בסכנין ניסו להחזיר לתפקיד מאמן הכושר את חואן קרלוס שעזב בסוף העונה, אבל נראה כי הסיכויים לכך קלושים.

במקביל עובדים ראשי סכנין על בניית סגל הקבוצה, כשהמטרה היא בתחילת השבוע הבא להאיץ את ההכנות, לאחר סיום הרמדאן. בין המועמדים הישראליים נמצאים הקשר מהראן ראדי והחלוץ מוחמד גאדיר. כידוע ראדי מחזיק בהצעה גם מהפועל תל אביב, אבל הוא מתלבט בעיקר בשל העובדה שבסכנין מתכוונים להציע גם תפקיד רשמי לאחר הפרישה. גאדיר מחזיק בהצעות מהפועל תל אביב ומהפועל חיפה וטרם קיבל החלטה לגבי עתידו.

בנוגע לרכש זר, לבן זקן הוצעו מספר שחקנים בכל עמדה, בעיקר בעמדות הבלם, מגן שמאלי וקשר אחורי ותקוותו היא למנות עוזר מאמן שיעזור לו לבצע בדיקות קדחתניות בנושא. בסכנין אישרו כי ישנם מספר מועמדים ברזילאים וקרואטיים ואחד מהם הוא הקשר אנטון פאליץ', שהוזכר כמועמד גם במועד ההעברות בחודש ינואר בעונה האחרונה, אך לבסוף העדיף המאמן בזמנו טל בנין את אנטוניו מרשיץ' במקומו.

שחקן נוסף שהוזכר כמועמד לקבוצה הוא המגן גוראן יוזינוביץ', קרואטי בן 27 ששיחק בעבר בהיידוק ספליט ובעונה האחרונה היה בלוגאנו. המגן הרשים את אנשי סכנין ולא מן הנמנע כי בקרוב תגיש הקבוצה הצעה כספית. יש לציין כי יוזינוביץ לא שיחק כלל בעונה שעברה בעקבות קרע ברצועה הצולבת, בעקבותיו שוחרר מחוזהו בלוגאנו. יוזינוביץ' ופאליץ מיוצגים על ידי עורך דין שרבל ג'ובראן.


יוזינוביץ'. כלל לא שיחק בעונה האחרונה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי