חיחון מעוניינת בקואנקה, קורהוט עדיין מחפש קבוצה

מאור מליקסון, איסאק קואנקה
מאור מליקסון, איסאק קואנקה | לירון מולדובן

הקבוצה הספרדית מעוניינת בקשר הפועל באר שבע, אך לא מוכנים לשלם סכום מתקבל על הדעת. סוכנות השחקנים שמייצגת את ההונגרי מחפשת לו קבוצה במולדתו. בינתיים הם עורכים אימונים קלים. אין שינוי במעמדו של פקהארט

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

ספורטינג חיחון, מן הליגה הספרדית השנייה, מוכנה לצרף את איסק קואנקה בתנאי שהפועל באר שבע תשתתף במימון שכרו. גורמים המקורבים לאלופה ציינו שההצעה הספרדית אינה אטרקטיבית בלשון המעטה, ומכסה פחות ממחצית מן העלות השנתית של השחקן המוערכת ביותר מחצי מליון יורו.

באר שבע ניסתה כבר בחודש ינואר האחרון להגיע להבנות על פרידה הדדית עם אקס ברצלונה, אך נתקלה בקיר בטון. סמוך לסיום העונה חל פיחות נוסף במעמדו, ועם חידוש האימונים כבר ברור לו שלא סופרים אותו.

באותה סיטואציה נמצא גם המגן ההונגרי מיהאי קורהוט, שיחד עם שותפו הספרדי לצרה קיבלו הודעה שהם מחוץ לתוכניות המקצועיות לעונה הבאה ולא ייצאו עם חבריהם למחנה האימונים בפולין. קורהוט, שיכולתו הטובה באליפות השניה סידרה לו חוזה חדש ומשודרג, איבד בעונה החולפת את מקומו לאורן ביטון ועוד לפני שהתאושש מהניתוח שעבר בברכו התבשר על צירופו של שמואל שיימן.

סוכנות השחקנים ההונגרית שמטפלת בענייניו מחפשת עבורו קבוצה חדשה בארץ הולדתו, ובינתיים נמשך הפיחות במעמדו. שמו הוזכר כמועמד לעבור בהשאלה למספר קבוצות בארץ, ביניהן הפועל חיפה, ועם פתיחת אימוניה של האלופה הוא מסתפק באימונים קלים בלבד.


קורהוט. ימצא קבוצה בהונגריה? (דני מרון)

אותם דברים אמורים לגבי קואנקה, שלראשונה מאז הגעתו לבירת הנגב גילה שסר חינו בעיני הקהל. ועדיין, אקס ברצלונה דבק בעמדתו ולפיה יסכים לעזוב בתנאי שיקבל את מלוא שכרו, עד היורו האחרון. כלפי חוץ, איסק משחק את המשחק לפי הכללים שלו. באימון הפתיחה הוא פיזר חיוכים והתחבק עם מקורבים למועדון. לא נראה שהדרתו מ"שערים קטנים" מזיזה לו בשלב הנוכחי, כל עוד המשכורת נכנסת בזמן לחשבון הבנק. אולי האיתות מחיחון ישנה את עמדתו.

בניגוד לזמזומים שנשמעו לאחרונה, אין בשלב זה שינוי במעמדו של תומאש פקהארט שזוכה להערכה מקצועית מברק בכר. "כרגע הכול כרגיל עם תומאש", ציינו בקבוצה.

ולעניין אחר: כמחצית מבעלי המנויים, כ-6,500 מספרם, מימשו את זכאותם לעונה הבאה, ובמועדון משוכנעים שכל המכסה תימכר בימים הקרובים. יחסית למחירי העונה שעברה, נרשמה עליית מחירים מינורית בסך 50 שקלים בכל קטגוריה. 


פקהארט. זוכה להערכה מבכר (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי