הערכה במכבי חיפה: קלאוס וקוסטדינוב יגיעו לפתיחת האימונים

קלאוס
קלאוס | דני מרון

במועדון טרם קיבלו הצעות רשמיות על השניים ולא מן הנמנע שייצאו עם הקבוצה למחנה האימונים, גם בן הרוש עדיין חלק מהסגל. המנהל המקצועי מו אלאך נמצא באירופה ומחפש קשר אחורי משמעותי

(גודל טקסט)

 מכבי חיפה תפתח את אימוניה בסוף החודש ועד אז מקווים הירוקים למלא ככל שניתן את סגל הקבוצה. המנהל הטכני מו אלאך נמצא באירופה ומשוחח מדי יום עם סוכנים רבים במטרה למצוא קשר אחורי משמעותי לסגל הקבוצה שיהיה הרכש השני לצדו של מיכיל קראמר שכבר חתם בקבוצה.

במועדון מודעים כי בכדי להנחית זרים נוספים צריכה הקבוצה להיפרד משחקנים זרים מהעונה האחרונה כמו הקשר גאורגי קוסטדינוב והחלוץ סטפנוס אתנסיאדיס. השניים מחזיקים בחוזה לעונה נוספת ולמרות התעניינות מסוימת טרם קיבלה חיפה הצעה רשמית על אחד משניהם. במועדון הירוק מעריכים כי השניים יתייצבו לפתיחת האימונים, אבל ינסו למצוא פיתרון מולם עד למחנה האימונים בהולנד בחודש יולי. "השניים מבינים כי אם לא ימצאו בקרוב אז הם יצטרכו לשבת ביציע וזה לא טוב לקריירות שלהם" אמרו בחיפה.

בכל מקרה, אלאך עצמו הודיע כי אין כוונה לחלק העונה ולבנות את קבוצת 'המנודים' ולכן גם שחקנים שאינם בתוכניות יתאמנו עם הסגל המלא. גם עתידו של המגן עומרי בן הרוש עדיין לא ברור כאשר בחיפה כבר אישרו לנציגיו לחפש לו אופציה אחרת כי הוא אינו בתוכניות אבל מאידך למגן יש חוזה גבוה יחסית והשחקן אינו מתכוון לוותר עליו.

בן הרוש. עדיין חלק ממכבי חיפה (ערן לוף)
בן הרוש. עדיין חלק ממכבי חיפה (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי