מקורבי כץ: "חבל שיש כאלה שבחרו לנהל מו"מ דרך התקשורת"

יואב כץ
יואב כץ | ערן לוף

הבעלים זועם על המאמן ניר קלינגר שדורש שדרוג בשכרו והשניים עדיין בנתק. עד סוף השבוע תתקבל החלטה סופית בנוגע לעתיד המאמן. גינסארי סיכם לעונה נוספת, גם דילמוני ושוקרני יחתמו בקרוב

(גודל טקסט)

הפארסה סביב המאמן בהפועל חיפה נמשכת. כפי שפרסמנו אתמול, ישנה אי הסכמה גדולה בין המאמן ניר קלינגר לבין הבעלים יואב כץ על התנאים לקראת העונה הבאה אם לא יקבל את מינוי מאמן הנבחרת.

כץ אומנם הבטיח לקלינגר כי ימתין עד אשר ההתאחדות לכדורגל תקבל תשובה בנושא, אבל לאחרונה ישנם גם חילוקי דעות כספיים בין השניים וגורמים בסביבתו של הבעלים כבר שוחחו עם המאמן יובל נעים. קלינגר לא אהב את ההתנהלות של הבעלים ואף החליט לנתק את הקשר והקפיא את ההכנות לעונה הקרובה.

כץ מצדו לא אהב את ההתנהלות של המאמן ונראה כי סגן הנשיא דורון אוסידון יהיה זה שיפשר בין הצדדים. בסביבתו של הבעלים אמרו: "חבל שיש כאלה שבחרו לנהל מו"מ דרך התקשורת". הבעלים עצמו אמר לספורט1: "קלינגר צריך להתקשר אלי ואני מחכה. לא העמדתי דד ליין, אבל אנחנו קרובים לפתיחת האימונים". במועדון הסבירו כי עד סוף השבוע תתקבל ההחלטה הסופית ואם הצדדים לא יגיעו לסיכום, יעבור כץ לאופציה של נעים.

קלינגר. חושב על העונה הבאה (ערן לוף)
קלינגר. חושב על העונה הבאה (ערן לוף)

במקביל, הבעלים שוחח אתמול עם הקשר המולדבי ראדו גינסארי ועם נציגו ג'קי דהן והצדדים הגיעו לסיכום והקשר צפוי להמשיך עונה נוספת. בנוסף בימים הקרובים תודיע הקבוצה רשמית על החתמתם של המגן חן דילמוני והקשר רועי שוקרני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי