לא מחכה לרשם העמותות: חדרה החלה בהכנות לעונה הבאה

הפועל חדרה חוגגת עלייה
הפועל חדרה חוגגת עלייה | שלומי גבאי

התשובה לגבי התקציב תגיע בשבוע הבא, ובינתיים כבר הוחתמו שחקנים ואביטן עוקב אחרי מספר שמות נוספים, ביניהם וויסאם רבאח ועדן קארצב. הקבוצה הטרייה בליגת העל ערכה נשף עלייה, אסי גומה: "לא נהיה בשר תותחים"

(גודל טקסט)

בצל פתיחת המונדיאל, חגגה הפועל חדרה אתמול בלילה (חמישי) את נשף העלייה לליגת העל. כאלפיים אוהדים הגיעו להריע לכוכבים המקומיים שעלו בזה אחר זה לבמה וקיבלו את התשואות. במועדון גם בישרו באופן רשמי כי הקבוצה תשחק באצטדיון בנתניה, לאחר שקיבלו אתמול את האישור הרשמי לכך.

בחדרה מצפים להתחיל במכירת המנויים כבר בשבוע הקרוב כאשר התכנון הוא כי מכירת מנויי כבוד תביא לקבוצה תוספת של כשני מיליון שקלים לתקציב. בעולה החדשה ממתינים לתשובת רשם העמותות לגבי הניהול התקין, והתקווה היא שהתשובה תגיע בתחילת השבוע בכדי שיוכלו לדעת סופית מה התקציב עמו יתחילו את העונה הקרובה.

בכל מקרה בחדרה החליטו להתחיל בהכנות הרשמיות, ולאחר שנרשמו בתקציב מינימום במועדון גם התחילו בהחתמת שחקנים. כפי שפורסם לראשונה בספורט1, השחקן הראשון שחתם הוא החלוץ הברזילאי לוסיו מרינאו. במועדון סיפרו כי המאמן ניסו אביטן מחזיק ברשימה של שחקנים ישראלים לחיזוק, ובין השמות נמצא המגן וויסאם רבאח מהפועל ראשון לציון. אביטן התרשם מהמגן בעונה האחרונה בליגה הלאומית והצדדים כבר נמצאים במשא ומתן. בנוסף, השבוע נפגשו ראשי חדרה עם נציגי מכבי תל אביב ושמעו מהם מי מהשחקנים ייצאו בעונה הקרובה לתקופה השאלה ואחת השמות שמעניין את העולה החדשה הוא הקשר עדן קארצב שהושאל בחצי העונה האחרונה לבית"ר תל אביב רמלה.

עדן קארצב. על הכוונת של אביטן (ערן לוף)
עדן קארצב. על הכוונת של אביטן (ערן לוף)

מי שבכל זאת צפוי להיות שחקן מפתח גם העונה בחדרה הוא החלוץ אסי גומה, שאמר: "רצינו להגיע לליגת העל אבל לא האמנו שזה קורה. אנחנו לא מתעסקים מסביב אלא נחנו בקיץ הזה וכעת מתחילים את האימונים. עשינו הישג חסר תקדים וכאשר אני עומד על הבמה הזאת יש לי צמרמורות". לקראת העונה הבאה אמר הכוכב החדרתי: "אנחנו לא נהיה בשר תותחים של הליגה ונביא כבוד לעיר. אני מקווה שבכל משחק בית יהיו לנו כ-5000 אוהדים". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי