מכבי חיפה תציע לבית"ר חצי מיליון יורו על עידן ורד

עידן ורד חוגג
עידן ורד חוגג | דני מרון

הירוקים רוצים להגביר את קצב ההחתמות ובקרוב ייכנסו למשא ומתן עם אלי טביב לגבי הקשר, המגעים לרכישת אולסק נמשכים עם נתניה. כל שחקני הקבוצה יגיעו לבדיקות מאמץ לקראת פתיחת האימונים בשבוע הבא

(גודל טקסט)

לפני שמכבי חיפה תחזור לאימונים, השבוע יעברו כל שחקני הקבוצה, כולל אלה שלא נמצאים בתוכניות, בדיקות מאמץ בירושלים. גם המאמן פרד רוטן ינחת השבוע בישראל וצפוי להיפגש עם הצוות שלו ועם המנהל הטכני מו אלאך. השניים ידונו בבניית סגל הקבוצה לעונה הקרובה.

בחיפה מקווים להגביר את קצב ההחתמות ולנסות ולסגור את העברתו של הקשר ניקו אולסק. כפי שפורסם לראשונה בספורט1, אולסק היה מהשחקנים הראשונים אותם רצה אלאך והירוקים מנהלים שיחות מול ראשי נתניה. היהלומים רוצים לקבל סכום כספי בתוספת העברת שחקנים בטרייד דוגמת הקשר יניב בריק והחלוץ שון וייסמן. בחיפה מאמינים כי ניתן לגשר על הפערים.

שחקן נוסף שנמצא על הכוונת הוא קשר בית"ר ירושלים עידן ורד. בחיפה טרם הגישו הצעה רשמית לבית"ר בנושא ומחכים למוצא פיו של הבעלים אלי טביב. הירוקים מודעים כי טביב מעוניין לשחרר את השחקן גם בשל עלות שכרו אך טרם הודיע זאת. כפי שפרסמנו אתמול בספורט1, בחיפה הודיעו כי הם לא מתכוונים לחרוג מהתקציב בהעברתו של הקשר והסכום שאותו צפויים להציע יהיה עד חצי מיליון יורו: "אין ספק ש-ורד זה מישהו שנשמח לראות אצלנו אבל מקווים שבית"ר יהיו הגיוניים בדרישות שלהם", אמרו בחיפה. בנוסף, הירוקים מקווים לסיים השבוע את הסאגה סביב הקשר עמית זנטי שטרם חתם על החוזה החדש שהוצע לו לשלוש שנים. למרות זאת, בחיפה יבטחו אותו לקראת פתיחת האימונים בשבוע הבא.

ניקו אולסק. בכרמל רוצים לראות אותו ירוק בעונה הבאה (דני מרון)ניקו אולסק. בכרמל רוצים לראות אותו ירוק בעונה הבאה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי