דיווח: סולומון לוחץ על מכבי פ"ת לסכם עם בנפיקה

סולומון
סולומון | אריאל שלום

"רקורד" ממשיך לעסוק בסאגת המעבר של הכישרון הישראלי לפורטוגל, ומדווח שהוא רוצה לצאת לאתגר החדש שלו. גולן אישר שהקבוצה מחכה להצעה רשמית אך סייג: "כרגע אנחנו יודעים רק על התעניינות רשמית"

(גודל טקסט)

העיתון הפורטוגלי "רקורד" ממשיך לדווח גם היום (ראשון) על מנור סלומון וההעברה הצפויה שלו לבנפיקה ליסבון, שעלולה להיתקל בקשיים בגלל שירותו הצבאי. לפי הדיווח, הכישרון בן ה-18 רוצה מאוד לעבור לקבוצה מבירת פורטוגל ולצאת לאתגר החדש בקריירה שלו.

עוד נכתב שסולומון דיבר עם ראשי מכבי פתח תקווה וביקש מהם להיות פתוחים להצעה של בנפיקה. המנהל המקצועי של המלאבסים, עומר גולן, אישר לעיתון: "מנור דיבר איתנו והוא יודע שבנפיקה מאוד מעוניינת בו. הוא מאוד רוצה לעבור לשחק בפורטוגל". עוד אמר גולן שהמועדון לא יכול להחליט דבר כל עוד לא התקבלה הצעה רשמית מבנפיקה, ובקבוצה עדיין מחכים לה. "כרגע אנחנו יודעים רק על התעניינות רשמית בשחקן", אמר.

לפי פרסומים קודמים בעיתון הפורטוגלי, הציעה הנהלת בנפיקה שישה מיליון יורו עבור 60 אחוז מכרטיסו של השחקן, מה שעשוי להוות הצעה אטרקטיבית במיוחד עבור מכבי פ"ת, גם בגלל הסכום הגדול וגם בגלל שתקבל נתח שמן אם בנפיקה תשביח אותו ותמכור אותו בעתיד בסכום גדול יותר.

במקביל, מנסה בנפיקה לרכוש את חלוץ הוראקן הארגנטינאית איגנסיו פוסטו, והציעה עבורו 5 מיליון יורו, אך בכל מקרה, הדבר לא אמור למנוע רכישה אפשרית של סולומון שמשחק בעמדה אחרת, ואם אכן יגיע לליסבון, ישחק קודם בבנפיקה ב' כדי להתאקלם בליגה הפורטוגלית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי