עמית זנטי לא יפתח את האימונים עם מכבי חיפה

זנטי
זנטי | צילום: ערן לוף

הירוקים פרסמו את הסגל הרשמי לפתיחת האימונים והקשר שטרם חתם על חוזה נותר מחוץ לרשימה. קלאוס ובן הרוש יתייצבו על אף שאינם בתוכניות, רוקאביצה, חבשי וקוסטדינוב יצטרפו במהלך השבוע

(גודל טקסט)
מכבי חיפה תפתח מחר (ראשון) רשמית את אימוניה לקראת עונת המשחקים הקרובה כאשר במועדון מקווים העונה להצליח יותר מהשנים האחרונות ובמיוחד לאחר העונה האחרונה שהייתה כושלת במיוחד,  בה הקבוצה לא השיגה אפילו את הפלייאוף העליון.


פחות מיממה לפני האימון הראשון, פרסמו הירוקים את סגל השחקנים המלא שיגיע לאימון וביניהם הרכש היחיד של הקבוצה עד כה- החלוץ ההולנדי מיכיל קראמר. בנוסף אליו, יגיעו לאימון שני שחקנים שאינם בתוכניות המקצועיות של הקבוצה- המגן עומרי בן הרוש והחלוץ סטפנוס אתנסיאדיס. 




(קראמר. הרכש היחיד של חיפה עד כה (אתר רשמי
קראמר. הרכש היחיד של חיפה עד כה (אתר רשמי)

 

מי שלא יפתח את האימונים בקבוצה הוא הקשר עמית זנטי. הקשר הצעיר, שמנהל משא ומתן עם ראשי הקבוצה, צפוי להצטרף לאימונים במידה ויחתום על חוזה חדש בקבוצה. בחיפה הבהירו כי הציעו לו חוזה מכובד ומצפים ממנו לחתום על חוזה לשלוש שנים, אך בשלב זה השחקן מעדיף לא לחתום בקבוצה. "לא נחכה לזנטי יותר מדי" אמרו במועדון.

 

גם שחקני קבוצת הנוער, ים כהן וטימוטי מוזי נמצאים ברשימה. שלושה שחקנים נוספים יצטרפו לאימונים במהלך השבוע והם הבלם איעד חבשי שחוזר מעונת השאלה, הקשר גאורגי קוסטדינוב והחלוץ ניקיטה רוקאביצה. השלושה קיבלו חופשה נוספת בגלל שלקחו חלק במהלך הקיץ במשחקי הידידות של נבחרותיהם. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי