אניימה הוצע למכבי פתח תקווה, שוער איסלנדי מתקרב

וינסנט אניימה
וינסנט אניימה | Gettyimages

סיכויים נמוכים שהניגרי ששיחק בישראל יגיע. קריסטינסון מאקסלסיור צריך להודיע אם יצטרף. סיבוק לא מוכן לקצץ בשכר. לוי הקרין לשחקנים מצגת. לידור כהן: "כרגע אני פה ויש לי חוזה"

(גודל טקסט)

מכבי פ"ת ערכה אמש את אימון הפתיחה שלה לעונת 2018/2019 תחת הדרכתו של המאמן אלישע לוי. עוד לפני האימון, ערך המאמן אסיפה קצרה לחניכיו בה הקרין לשחקנים מצגת והציג את ה"אני מאמין" שלו והדגיש את הנהלים לשנה הקרובה.

בינתיים, בפ"ת מנסים למצוא שוער זר לעונה הקרובה, כאשר מי שהוצע לקבוצה בימים האחרונים הוא וינסנט אניימה. הניגרי בן ה-35 לא שיחק בעונה הקרובה ובנוסף עבר ניתוח ברצועה הצולבת, ובמועדון מספרים שכרגע הסיכויים שיצטרף נמוכים. מי שכן מועמד ואמור להודיע לקבוצה אם הוא מעוניין להצטרף הוא השוער האיסלנדי אוגמונדור קריסטינסון, ששיחק בעונה שעברה 15 משחקי ליגה בלבד באקסלסיור ההולנדית. לשוער בן ה-29, ששיחק בעבר בדנמרק ובשבדיה, 15 הופעות בנבחרת.

ומה בנוגע לתומאש סיבוק? בקבוצה אישרו אמש את הפרסום כאן באתר, כי אלישע לוי מעוניין לצפות בבלם לפני שחרורו. כזכור, לבלם חוזה לעונה הקרובה שמוערך ב-250 אלף יורו ואם תרצה להישאר עם חמישה זרים (מענק של 600 אלף שקלים) ולצרף שוער וחלוץ זר, פ"ת תצטרך להתיר את חוזהו של הצ'כי. בינתיים, סיבוק לא מוכנ לשמוע על האופציה של חוזה מקוצץ והבהיר כי הקבוצה תיאלץ לעמוד בחוזהו, בין אם הוא ישחק ובין אם לא. בקבוצה לא רוצים להגיע למצב של הקפאתו, דבר אשר קרה עם סוטיריס ניניס, וזאת לאור העלויות הכרוכות.

אלישע לוי ומוראד מגמאדוב באימון.
אלישע לוי ומוראד מגמאדוב באימון. "יש לו רזומה מדהים" (אודי ציטיאט)

נאור פסר דיבר על העונה החדשה באימון: "כמו כל עונה, יש התרגשות, במיוחד עם מאמן חדש. הרבה שחקני נוער כאן מסביב ואני מאמין שזה לא יהיה הסגל הסופי. בכל שנה אנחנו מתחילים לאט לאט ואז מגבירים קצב בענייני הרכש. מרגש מאוד שמאמן בסדר גודל של אלישע מגיע אלינו. יש לו רזומה מדהים, הוא מאמן ברמה גבוהה ואני מקווה שהוא יצליח לשנות את העונה שעברה, שהייתה קצת מאכזבת ושנצליח קצת יותר השנה".

לידור כהן, שכפי שפרסמנו אמש זוכה להתעניינות מעבר לים וכרגע קבוצות מוכנות להציע עליו סכום שנע סביב 400 אלף יורו, הוסיף: "כרגע אני פה ויש לי חוזה לעוד שנתיים. אני שמח שעשיתי עונה טובה בעונה שעברה, אבל עכשיו אף אחד לא זוכר את זה ובכדורגל צריך להוכיח את עצמך בכל יום מחדש. אני יודע שהלוזונים לא משלמים סכומים כאלה כמו שהשקיעו עליי ואני יודע שהם מאוד מעריכים אותי וזה הדדי. אני שמח שיוצא לי להחזיר להם ואני מקווה שגם באופן קבוצתי נתקדם ונעשה עונה טובה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי