סוהיל ארמלי על סף סיכום בהפועל חיפה, שתוכל לרכוש אותו

סוהיל ארמלי
סוהיל ארמלי | עדי אבישי

חלוץ מכבי תל אביב יושאל לעונה אחת עם אופציה לקנייה. השחקנים הזרים מצטרפים לאימונים, גינסארי על סף חתימה. קלינגר אמר לשחקנים: "אפשר לעשות עונה יותר טובה מהעונה האחרונה"

(גודל טקסט)

הפועל חיפה ממשיכה באימוניה ואט אט מצטרפים כל שחקני הסגל לאימונים, כאשר היום (רביעי) ינחת השוער ארנסטס שטקוס. גם הבלם גבריאל תמאש נחת בישראל והצטרף לאימונים. במקביל, בקבוצה מחכים לקשר המולדבי ראדו גינסארי שסיכם את תנאיו וצפוי לחתום רשמית בקבוצה.

מי שעוד יצטרף לקבוצה בימים הקרובים הוא החלוץ של בית"ר תל אביב/רמלה סוהיל ארמלי. השחקן בן ה-22, שכבש אשתקד תשעה שערים בלאומית, יושאל להפועל חיפה ממכבי תל אביב לעונה אחת בסיומה האדומים יוכלו לרכוש אותו. "מדובר בחלוץ צעיר ומוכשר שיכול להיות אחת מהפתעות העונה", אמרו בחיפה. בנוסף, במועדון ציינו כי השחקן יכול לשחק גם בעמדה שמתחת לחלוץ, דבר שגרם לצוות המקצועי לצרפו.

בנוסף, בחיפה מקווים להשלים את הסאגה סביב החתימה של המאמן ניר קלינגר. האחרון הגיע לסיכום עם הבעלים יואב כץ וכעת ממתינים שהבעלים ישלח חוזה חתום והמאמן יחתום רשמית בקבוצה. כאמור בחוזה נכתב כי קלינגר יוכל לצאת ממנו אם ימונה למאמן נבחרת ישראל. בינתיים המאמן ממשיך להעביר את האימונים כרגיל ואף ערך שיחה ראשונה עם השחקנים ובה אמר: "עשינו עונה מצוינת, אבל אפשר לעשות עונה יותר טובה מהעונה האחרונה. מי שחושב כמוני מוזמן להישאר ומי שלא מוזמן לעזוב".

סוהיל ארמלי.
סוהיל ארמלי. "יכול להיות אחת מהפתעות העונה" (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי