קוז'וך ישמש כעוזרו של בן זקן בסכנין, מאמן כושר ספרדי הוצע

בני בן זקן
בני בן זקן | עדי אבישי

בסכנין מתחילים לגבש את הצוות המקצועי ומתלבטים לגבי מאמן כושר כשגם אסי כץ מהפועל עכו מועמד, גם מועמדותו של חלוץ קטמון ג'ורג' אקפביו נבחנת

(גודל טקסט)

בני סכנין מתחילה להעלות הילוך בנוגע בהכנות לעונה הבאה כאשר ביום שני בשבוע הבא תתחיל רשמית את אימוניה לעונה הקרובה. המאמן בני בן זקן מגבש את הצוות המקצועי כששחקן העבר רן קוז'וך צפוי לשמש כעוזרו לצדו של איימן אבו יונס. קוזוך בן ה-37 גדל במחלקת הנוער של מכבי נתניה ובין השאר שיחק בשתי קדנציות בעירוני קריית שמונה, שם גם הכיר את בן זקן. בעונה שעברה, שיחק בהפועל הרצליה מליגה א'. בן זקן הציע לקוזוך להצטרף אליו לצוות המקצועי ולעזור לו במהלך העונה.

בנוסף, בסכנין צפויים לקבל החלטה לגבי מאמן כושר ולאחרונה הוצע לקבוצה מאמן כושר ספרדי. כזכור, בשנים האחרונות היה זה חואן קרלוס ששימש כמאמן כושר אבל העונה חזר קרלוס לספרד. בנוסף, לקבוצה הוצע גם מאמן הכושר של הפועל עכו מהעונה האחרונה, אסי כץ. במועדון מתכוונים לקבל החלטה סופית בנושא בקרוב. יו"ר הקבוצה מוחמד אבו יונס, אישר את הידיעה ואמר: "יהיה לנו צוות מקצועי איכותי שיבנה קבוצה טובה".

בקבוצה מהמגזר החלו לחפש שחקנים זרים לחיזוק הסגל. כפי שפרסמנו, בן זקן רוצה להביא שני בלמים ומגן שמאלי זר, קשר זר וחלוץ, כשלעמדה זו מועמד להגיע שחקן הפועל קטמון, ג'ורג' אקפביו.

(ג'ורג' אקפביו. בסכנין שוקלים לצרפו (דני מרון
ג'ורג' אקפביו. בסכנין שוקלים לצרפו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי